  • 1. Data: 2010-12-17 07:33:12
    Temat: Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
    Od: "tanill" <t...@o...pl>

    Witam. Przejrzałem archiwum niestety jednoznacznej odpowiedzi brak. Może
    ktoś pomoże krok po kroku jak to zrobić:
    Kupiłem program antywirusowy z licencją na 3 komputery. Niestety jeden
    laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem program
    jest legalny, systemy na laptopach również

  • 2. Data: 2010-12-17 08:02:05
    Temat: Re: Instalacja programu bez napędu cd -lamerskie
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-17 08:33, tanill pisze:
> [...]
    > laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem
    > program jest legalny, systemy na laptopach również

    Witam
    Zgrać program na pena, kartę pamięci, dysk zewnętrzny i jazda z
    instalacją :-)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-17 08:25:00
    Od: "tanill" <t...@o...pl>

    Mam nadzieję, że dysk nie jest chroniony przed kopiowaniem. Dziękuję za
    poradę Również pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-12-17 08:48:21
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-17 09:25, tanill pisze:
> [...]
    > poradę Również pozdrawiam
    >
    > Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości Witam
    > Zgrać program na pena, kartę pamięci, dysk zewnętrzny i jazda z

    http://komputery.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-obr
    az-plyty-w-nero
    Tutaj jakiś dzieciak podpowiada jak to zrobić w Nero i otworzyć
    programem DAEMON TOOLS
    http://www.programs.pl/program,274,DAEMON_Tools.html
    Powodzenia

  • 5. Data: 2010-12-17 09:25:34
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 09:48:21 +0100, Dawid na pl.comp.pecet napisał(a):

> [...]
    az-plyty-w-nero
    > Tutaj jakiś dzieciak podpowiada jak to zrobić w Nero i otworzyć

    A nie prościej będzie ściągnąć program ze strony producenta ?

    Chyba wszyscy udostepniają wersje instalacyjne na swoich stronach.

    "Kto jest przyjacielem ten kocha ale nie każdy kto kocha jest też
    przyjacielem. Seneka"

  • 6. Data: 2010-12-17 09:43:09
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem
    > program jest legalny, systemy na laptopach równi

    jesli masz siec to udostepnij cd na jednym kompie, wloz plyte i
    instalujesz po sieci.

  • 7. Data: 2010-12-17 12:13:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > laptop nie ma napędu cd. Jak zainstalować program? Jak wspomniałem program
    > jest legalny, systemy na laptopach również

    Przesłać instalkę przez bluetooth.
    --
    animka

  • 8. Data: 2010-12-17 12:15:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-17 09:25, tanill pisze:
    > Mam nadzieję, że dysk nie jest chroniony przed kopiowaniem.

    To sprawdź. Skoro licencja na 3 komputery to nie powinien być zabezpieczony.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-12-17 14:09:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:13:34 +0100, animka napisał(a):

    > Przesłać instalkę przez bluetooth.

    Szkoda, że nie gołębiem pocztowym...

    [ Dopóki mój szef myśli, że ja dużo zarabiam ]
    [ dopóty ja będę tak robił, żeby on myslał, że ja dużo robię... ]

  • 9. Data: 2010-12-17 14:09:19
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:15:21 +0100, animka napisał(a):

    > To sprawdź. Skoro licencja na 3 komputery to nie powinien być zabezpieczony.

    Co ma ilość licencji do zabezpieczenia płyty, to ja naprawdę nie chwytam. No
    ale biorąc pod uwagę autorkę postu, to jakoś mnie to nie dziwi...

    [ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam. ]
    [ (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]