  • 11. Data: 2009-11-23 22:45:04
    Temat: Re: jak ktoś spyta "jaki aparat?"...
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@l...localdoma
    in...
    > W poście <heem8e$hkl$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    > Arkadiusz Stopa nabazgrał:
    >
    > Bo zamiast wybrać DSLR żeś wybrał Digital Cameras, a wszyscy wiedzą
    > że to nie to samo ;)
    -----------------------
    Bo ja nic nie wybierałem, wypełniłem tylko formularz pod wskazanym adresem.

    W lustrzankach każe mi kupić Nikona D3x.
    To ja jednak lepiej wiem co jest dla mnie najlepsze.
    ;)

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 12. Data: 2009-11-25 07:59:39
    Od: John Smith <u...@e...net>

    slaweks napisał(a):

    > Wybiera głównie Canony. Spisek?

    Chyba nie. Mi zaproponował Nikona D90. Jakbym nie miał Canona, sam bym
    lepiej nie wybrał.

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2009-11-26 20:53:18
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 25 Lis, 08:59, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Chyba nie. Mi zaproponował Nikona D90. Jakbym nie miał Canona, sam bym
    > lepiej nie wybrał.

    > Mirek
    Mnie wyszlo Pentax K 7, i zaraz Bede sie przymierzal do tej
    lustrzanki.
    StaM

  • 14. Data: 2009-11-27 02:19:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hee616$qoa$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Fajnie, na wymagania jakie IMHO spełnia raczej tylko lustro zapronowało
    > mi Ixusa SD1200. Faaaantaaassstycznie.

    Ojej. W linka nie zagladalem ale dedukuje ze autorem moze byc Ken
    Rockwell.

    TA

  • 15. Data: 2009-12-26 18:38:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 23 of Nov 2009 20:20, slaweks wrote:

    ameras

    > Wybiera głównie Canony. Spisek?

    BBC od dłuższego czasu reklamuje Canony na swoich stronach obrazkowych.
    Np. ostatnia http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/8430445.stm

    A quiz wybrał mi Canona G11 a z lustrzanek EOS 7D

    --
    nb