  • 1. Data: 2009-11-23 10:04:13
    Temat: Do uzytkownikow komercyjnego SlideShowPro
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    potrzebuje małej pomocy. Mianowicie chce zaimplementowac te
    galerie w kodzie na stronie ale zauwazylem, ze flash pomimo
    zadeklarowania sztywnych rozmiarow galerii np. 800x600 rozpycha
    sie nadal do 100% i skutecznie mi do rozwala uklad strony.
    Jak sprawic aby cala galeria zamykała sie faktycznie w obszarze
    np. 800x600 i koniec ? Na sztywno.

    dodam, że uzywam pluginu do LRa i tam ustawiam w sekcji
    output settings / dimension (slide showpro width + high).
    Wyglada na to, że rozpycha sie jakoś js do 100% i nie wiem
    jak sie tego pozbyć.

    Roger

    --
    Marcin "Roger" Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-11-23 10:30:59
    Temat: Re: Do uzytkownikow komercyjnego SlideShowPro
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    problem rozwiązany, nalezy zmienić plik swffit.js i tam zadać na sztywno
    m.innymi position:relative zamiast absolute

    Roger

  • 3. Data: 2009-11-23 12:02:42
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Nov., 11:30, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > problem rozwiązany, nalezy zmienić plik swffit.js i tam zadać na sztywno
    > m.innymi position:relative zamiast absolute
    >
    > Roger

    tera wszyscy juz wiedza.

  • 4. Data: 2009-11-26 14:10:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    napisał w wiadomości news:hedlah$1ud$1@news.interia.pl...
    > potrzebuje małej pomocy. Mianowicie chce zaimplementowac te
    > galerie w kodzie na stronie ale zauwazylem, ze flash pomimo
    > zadeklarowania sztywnych rozmiarow galerii np. 800x600 rozpycha

    Ale to taki sobie pomysl.
    Obejrzy ktos w 2000x1500 i spyta sie czemu to takie male i nie
    mozna powiekszyc :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-11-26 15:00:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Ale to taki sobie pomysl.
    > Obejrzy ktos w 2000x1500 i spyta sie czemu to takie male i nie mozna
    > powiekszyc :-)

    full screen rzadzi sie swoimi prawami i bedzie dzialac, trzeba tylko
    nakarmic go drugim katalogiem z fotami w wyzszej rozdzielczosci
    i mozna sie przelaczyc na pelny ekran.

    Roger