  • 1. Data: 2009-11-23 13:52:19
    Temat: jak ktoś spyta "jaki aparat?"...
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    teraz możn odpowiedziec linkiem:
    http://www.measy.com/quiz/category/digital-cameras

  • 2. Data: 2009-11-23 14:10:20
    Temat: Re: jak ktoś spyta "jaki aparat?"...
    Od: Korban <m...@g...com>

    On 23 Lis, 14:52, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > teraz możn odpowiedziec linkiem:http://www.measy.com/quiz/category/digital-c
    ameras

    Sprawdziłem, aż boję się otworzyć lodówkę... :-D

    Mirek

  • 3. Data: 2009-11-23 14:25:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-23 14:52:19 +0100, "Kokos" <k...@k...com> said:

    > teraz możn odpowiedziec linkiem:
    > http://www.measy.com/quiz/category/digital-cameras

    Fajnie, na wymagania jakie IMHO spełnia raczej tylko lustro zapronowało
    mi Ixusa SD1200. Faaaantaaassstycznie.

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-11-23 14:28:08
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 23 Lis, 15:25, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Fajnie, na wymagania jakie IMHO spełnia raczej tylko lustro zapronowało
    > iXusa
    > de Fresz
    mnie jakas hybryde nikona:)))
    StaM

  • 5. Data: 2009-11-23 16:42:25
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-23 15:28:08 +0100, StaM <a...@y...com> said:

    > ło
    > mnie jakas hybryde nikona:)))

    Tam nie ma ani jednego lustra.
    :D
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-11-23 18:51:51
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości grup
    > teraz możn odpowiedziec linkiem:
    > http://www.measy.com/quiz/category/digital-cameras
    ---------------------
    Che, che... wybrał mi Canona G10. Chyba nie zna żadnego lustra.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 7. Data: 2009-11-23 18:58:00
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <heem8e$hkl$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Arkadiusz Stopa nabazgrał:
    > ---------------------
    > Che, che... wybrał mi Canona G10. Chyba nie zna żadnego lustra.

    Bo zamiast wybrać DSLR żeś wybrał Digital Cameras, a wszyscy wiedzą
    że to nie to samo ;)

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 8. Data: 2009-11-23 19:20:55
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 23 Lis, 14:52, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > teraz możn odpowiedziec linkiem:http://www.measy.com/quiz/category/digital-c
    ameras

    Wybiera głównie Canony. Spisek?

  • 9. Data: 2009-11-23 19:26:53
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <a...@r...go
    oglegroups.com>,
    slaweks nabazgrał:

    > Wybiera głównie Canony. Spisek?

    Mnie zaproponowało po kolei całą ofertę Panasonica. Bardzo odmienne aparaty,
    jedyne co miałe wspólne to marka. Może dlatego, że w brand zaznaczyłem
    don't care.

  • 10. Data: 2009-11-23 21:22:05
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    slaweks wrote:
    > Wybiera głównie Canony. Spisek?

    A ja chciałem właśnie, żeby mi wybrał Canona (odpowiadałem według tego,
    co robię ze swoim A720IS), a zaproponował mi jakiegoś Panasonica.

    Ludek