  • 31. Data: 2016-01-20 16:51:19
    Temat: Re: jak dziala myszka?
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 20 Jan 2016 16:20:43 +0100 Mario <M...@...pl> napisał:

    >Wyciągasz zasilacz a jego kabel splątany jest z kabelkiem od myszki. I
    >wyciąga ci się dyndająca na końcu kabelka myszka. No chyba ze myszkę
    >sobie za każdym razem wkładasz do worka strunowego.

    Większość toreb laptopowych ma przecież osobny przedział na zasilacz -
    tuż obok laptopa. A mysz można wrzucić do kieszeni torby i po
    problemie.

  • 32. Data: 2016-01-20 17:07:03
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 16:43, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup
    >
    > No chyba, ze uzywasz myszki bez kabelka i nic sie nie plata.

    Toć piszę o zaletach myszki radiowej względem tej z kabelkiem.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2016-01-20 17:12:21
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-20 o 16:51, __Maciek pisze:

    > Większość toreb laptopowych ma przecież osobny przedział na zasilacz -
    > tuż obok laptopa. A mysz można wrzucić do kieszeni torby i po
    > problemie.

    Zasilacz obok laptopa pod warunkiem, że sobie wszystko zapinasz paskami,
    co jest upierdliwe. Po drugie dla 17, raczej torby nie mają miejsca obok
    komputera. Poza tym w kieszeni głównej często mam kabel do miniUSB,
    microUSB i zasilacz do komórek, przedłużacz do USB, konwerter USB/RS232,
    kabel RS232, konwerter USB/TS485, mały miernik z kabelkami.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 34. Data: 2016-01-20 18:10:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Może jakieś dziwne tworzywo w takim razie, rozpuszczalne w IPA. Przy
    > następnym grzebaniu w jakiejś myszy, sprawdzę na niepracującej części
    > tego zespołu optyki czy jest odporny na ww. trunek.

    Zwykłe plexi... Ślicznie matowieje od alkoholu. Powierzchnia też nieco
    nadmięka, co czuć, gdy próbować zadrapać paznokciem.

    --
    Mr Botox

  • 35. Data: 2016-01-20 19:33:54
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 20.01.2016 o 08:32, a...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > taka nowoczesna co swieci dolem na czerwono :))
    > nie ta stara na kulke,
    > no sie zepsula i wieci chcialbym naprawic.
    >
    > pzdr gucio

    Wyrzuć, kup drugą w markecie za dyche, szkoda prądu na rozgrzewanie
    lutownicy.

    Jakub Rakus

  • 36. Data: 2016-01-20 20:23:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > Nieporozumieniem jest stosowanie do laptopa myszki z kabelkiem.
    > Myszki radiowe kosztują od 25 zł.

    Niedawno kupowałem za 12.

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2016-01-20 20:23:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan __Maciek napisał:

    > A może ktoś nie lubi myszy radiowych? Np. ja :-) Skrócenie kabelka raz
    > na dwa-trzy lata to mniejszy kłopot niż chrzanienie się z bateriami.

    W przypadku używania z laptopem, to by trzeba było ten kabelek skrócić
    od razu po zakupie.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2016-01-21 11:01:35
    Od: a...@g...com

    W dniu środa, 20 stycznia 2016 19:33:55 UTC+1 użytkownik Jakub Rakus napisał:

    > Wyrzuć, kup drugą w markecie za dyche, szkoda prądu na rozgrzewanie
    > lutownicy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jakub Rakus

    witanko

    ale ja lubie naprawiac
    a poza tym szkoda 15 zl
    jak sie stara( ktora nie jest taka stara) naprawic

    pzd

  • 39. Data: 2016-01-22 11:05:31
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 20 Jan 2016 19:33:54 +0100 Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał:

    >Wyrzuć, kup drugą w markecie za dyche, szkoda prądu na rozgrzewanie
    >lutownicy.

    Ta, zwłaszcza jak masz jakiegoś porządnego Logitecha, a nie gówno za
    dychę z marketu :->

    Poza tym ja nie lubię wymieniać rzeczy, jeżeli można je łatwo
    naprawić.

  • 40. Data: 2016-01-22 17:20:16
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 22.01.2016 o 11:05, __Maciek pisze:

    > Ta, zwłaszcza jak masz jakiegoś porządnego Logitecha, a nie gówno za
    > dychę z marketu :->

    Zawsze się zastanawiałem po co wydawać 200zł na myszkę lub klawiaturę,
    która nie różni się kompletnie niczym (no może oprócz opakowania) od tej
    za 10zł.

    Jakub Rakus