  • 41. Data: 2016-01-22 18:06:55
    Temat: Re: jak dziala myszka?
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 17:20, Jakub Rakus pisze:

    > Zawsze się zastanawiałem po co wydawać 200zł na myszkę lub klawiaturę,
    > która nie różni się kompletnie niczym (no może oprócz opakowania) od tej
    > za 10zł.

    Po to żeby później być zmuszonym dłubać w niej bo żal wyrzucić. Zamiast
    kupić nową za dychę. No trochę przesadzam Dobra myszka przydaje się do
    grania w CSa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 42. Data: 2016-01-22 18:08:05
    Od: Luke <l...@l...net>

> [...]

    > Zawsze się zastanawiałem po co wydawać 200zł na myszkę lub klawiaturę,
    > która nie różni się kompletnie niczym (no może oprócz opakowania) od tej

    Różni się tym, że moje dzieci kupowały myszkę za 10 zł średnio raz na
    tydzień. I po kilkunastu razach kupiłem taką za 90 zł, która wytrzymuje
    już trzeci rok ;)

    L.

  • 43. Data: 2016-01-22 18:39:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No patrz pan a u mnie myszka za dyche juz z trzeci rok dziala. Raz skracalem kabelek
    w miedzyczasie. I to nie z oszczednosci a dlatego ze skrocenien trwalo krocej niz
    pojscie do sklepu. W mojej sytuacji amortyzacja myszki z 9 dych trwala by minimum 27
    lat.

  • 44. Data: 2016-01-26 08:17:04
    Od: Luke <l...@l...net>

    > No patrz pan a u mnie myszka za dyche juz z trzeci rok dziala. Raz skracalem
    kabelek w miedzyczasie.

    Nie bierzesz poprawki na to, jak z myszki korzystają dzieci ;P Dziwię
    się, że ta za 90 zł wytrzymuje.

    L.

  • 45. Data: 2016-01-26 11:03:20
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 22.01.2016 o 17:20, Jakub Rakus pisze:

    > Zawsze się zastanawiałem po co wydawać 200zł na myszkę lub klawiaturę,
    > która nie różni się kompletnie niczym (no może oprócz opakowania) od tej
    > za 10zł.

    Mi klawiatura za 200 zł popsuła się po pół roku, w dodatku oprócz
    uszkodzenia elektroniki wytarły się niektóre klawisze! Kupiłem za 3
    dychy inną i już ze 2 lata działa.
    Lipna klawiatura to: Microsoft Natural Ergo 4000, kupiłem dlatego,
    że jeden z pierwszych modeli wytrzymał u mnie ok 15 lat (nic się nie
    wytarło) i sądziłem, że będzie podobna jakość. Niestety, po tych
    doświadczeniach nic Microsoftu więcej nie kupię.
    Także ta za 200 różni się, bo może być GORSZA!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 46. Data: 2016-01-26 11:23:56
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2016-01-26 o 11:03, Czarek Grądys pisze:

    > Lipna klawiatura to: Microsoft Natural Ergo 4000, kupiłem dlatego,
    > że jeden z pierwszych modeli wytrzymał u mnie ok 15 lat (nic się nie
    > wytarło) i sądziłem, że będzie podobna jakość.

    Spróbuję zgadnąć - pierwszy model przywieziony z USA, albo z UK, DE?

    Nieustannie dochodzą do mnie argumenty za jakąś spiskową teorią, wedle
    której jakość produktu tej samej marki może się drastycznie różnić w
    zależności od kraju zakupu.

    L.

  • 47. Data: 2016-01-26 11:55:00
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 26.01.2016 o 11:23, Luke pisze:

> [...]
    >
    > Nieustannie dochodzą do mnie argumenty za jakąś spiskową teorią, wedle
    > której jakość produktu tej samej marki może się drastycznie różnić w

    Kupowałem w Polsce, nie wiem skąd miał sprzedawca, ale wtedy (i
    wcześniej) Microsoft miał opinie bardzo dobrego producenta sprzętu.
    Myszki też podobno świetne robił.
    Ciekawe, bo to klawiatura z folijkami i napylonymi ścieżkami, kilka razy
    czyściłem po zalaniach herbatą i zawsze potem działała.
    W zasadzie to tylko 1 klawisz uległ ukruszeniu przy demontażu do
    czyszczenia, a tak wszystko ok. Niestety, zaczęły w końcu przekłamywać
    klawisze cyfr w górnym rzędzie no i kupiłem nową.
    Mogę zrozumieć, że elektronikę szlak trafił, bo przepięcie, czy jakaś
    nawet wada. Ale wycieranie się napisów to przegięcie, szczególnie, że
    to nie najtańsza klawiatura.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 48. Data: 2016-01-26 12:35:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luke" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nieustannie dochodzą do mnie argumenty za jakąś spiskową teorią,
    >wedle
    >której jakość produktu tej samej marki może się drastycznie różnić w
    >zależności od kraju zakupu.

    To nie calkiem spiskowa - producenci proszkow wrecz wprost to mowia.
    Slodyczy tez - dostosowujemy do gustow lokalnego klienta.

    Elektronika moze sie roznic np wymaganiami homologacyjnymi, zakresami
    czestotliwosci itp.

    Gdzies slysze, ze samochody sa inaczej wyposazane - np na Polske nie
    maja ceramicznych tarcz czy ABS tylko "3-kanalowy" (oba tylne kola
    razem ?).

    J.