  • Data: 2016-01-26 12:35:06
    Temat: Re: jak dziala myszka?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nieustannie dochodzą do mnie argumenty za jakąś spiskową teorią,
    >wedle
    >której jakość produktu tej samej marki może się drastycznie różnić w
    >zależności od kraju zakupu.

    To nie calkiem spiskowa - producenci proszkow wrecz wprost to mowia.
    Slodyczy tez - dostosowujemy do gustow lokalnego klienta.

    Elektronika moze sie roznic np wymaganiami homologacyjnymi, zakresami
    czestotliwosci itp.

    Gdzies slysze, ze samochody sa inaczej wyposazane - np na Polske nie
    maja ceramicznych tarcz czy ABS tylko "3-kanalowy" (oba tylne kola
    razem ?).

    J.