  • Data: 2016-01-26 11:55:00
    Temat: Re: jak dziala myszka?
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2016 o 11:23, Luke pisze:

    > Spróbuję zgadnąć - pierwszy model przywieziony z USA, albo z UK, DE?
    >
    > Nieustannie dochodzą do mnie argumenty za jakąś spiskową teorią, wedle
    > której jakość produktu tej samej marki może się drastycznie różnić w
    > zależności od kraju zakupu.

    Kupowałem w Polsce, nie wiem skąd miał sprzedawca, ale wtedy (i
    wcześniej) Microsoft miał opinie bardzo dobrego producenta sprzętu.
    Myszki też podobno świetne robił.
    Ciekawe, bo to klawiatura z folijkami i napylonymi ścieżkami, kilka razy
    czyściłem po zalaniach herbatą i zawsze potem działała.
    W zasadzie to tylko 1 klawisz uległ ukruszeniu przy demontażu do
    czyszczenia, a tak wszystko ok. Niestety, zaczęły w końcu przekłamywać
    klawisze cyfr w górnym rzędzie no i kupiłem nową.
    Mogę zrozumieć, że elektronikę szlak trafił, bo przepięcie, czy jakaś
    nawet wada. Ale wycieranie się napisów to przegięcie, szczególnie, że
    to nie najtańsza klawiatura.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl