  • Data: 2009-07-27 19:15:53
    Temat: Re: ja w sprawie domowego studia
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek B." <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:h4ktm0$uoj$1@news.onet.pl...

    > fotografuje Canonem i mam Speedlite 430EX. W sumie moglbym zakupic druga
    > lampe ale nie jestem przekonany czy 430EX jest wystarczajaco mocny, oraz
    > musialbym uzywac parasolek ( o ile sie nie myle) bo nie spotkalem sie z
    > softboxami do speedlitea.
    Sa "parasolkosoftboksy", cena ponizej taniego softboksa...
    http://afe.pl/catalog/product_info.php?cPath=22_70&p
    roducts_id=389
    http://afe.pl/catalog/product_info.php?cPath=22_70&p
    roducts_id=387
    Na reporterska lampke takze daja sie zalozyc

    Co do Canona - nie poradze. Sam Uzywam Nikona i tam SB [6,8,9]xx pozwalaja
    na wyczynianie prawdziwych cudów - wlacznie ze zdalna regulacja mocy blysku.
    Do sterowania dwóch lamp wystarcza lampka wbudowana w D80...D700.
    Popatrz jak jest w Canonie.
    Co do mocy:
    Ostatnio 3-ma SB800/900 (2 z parasolkami) z pomoca swiatla dziennego (i na
    samych lampach takze) oswietlalem ludzi w pomieszczeniu duuuuzo wiekszym niz
    twoje. Pamietaj, ze bez problemu mozesz pójsc w 400 a w FF jeszcze wyzej.