  • Data: 2009-07-28 16:58:44
    Temat: Re: ja w sprawie domowego studia
    Od: "Wojtek B." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > male lampy blyskowe 200 - 300 ws chyba sa w warunkach domowych b.
    > praktyczne.

    no i dlatego wlasnie pisze na grupe by wysluchac opini innych zanim podejme
    decyzje o kupnie sprzetu.
    Lampy blyskowe ... jak najbardziej bo faktycznie male toto i wygodne. Jak
    narazie posiadam jedna lampe i jest to Speedlite 430EX, nie jestem pewny
    tylko czy taka lampa jest wystarczajaco mocna, moge dokupic druga mocniejsza
    np Speedlite 580EX i w ten sposob bede miec dwa zrodla ... tylko nie wiem
    czym sterowac te lampy. Czy musze dokupowac ST-E2 Speedlite transmitter, czy
    moze znacie cos niekoniecznie Canonoskiego co dobrze sie sprawi w roli
    sterowania dwoma speedlitami.

    Pozdro
    Wojtek