  • Data: 2009-07-31 13:12:30
    Temat: Re: ja w sprawie domowego studia
    Od: "Ptas" <panskajazda[no]@poczta.[no].onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek B." <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:h4naoa$if6$1@news.onet.pl...

    > no i dlatego wlasnie pisze na grupe by wysluchac opini innych zanim
    > podejme decyzje o kupnie sprzetu.
    > Lampy blyskowe ... jak najbardziej bo faktycznie male toto i wygodne. Jak
    > narazie posiadam jedna lampe i jest to Speedlite 430EX, nie jestem pewny
    > tylko czy taka lampa jest wystarczajaco mocna, moge dokupic druga
    > mocniejsza np Speedlite 580EX i w ten sposob bede miec dwa zrodla ...
    > tylko nie wiem czym sterowac te lampy. Czy musze dokupowac ST-E2 Speedlite
    > transmitter, czy moze znacie cos niekoniecznie Canonoskiego co dobrze sie
    > sprawi w roli sterowania dwoma speedlitami.

    Bawilem sie dwoma lampami na EOS'ie. 580 zapieta na korpusie i 420 jako
    slave. Fajna zabawa ale nie do konca efekty przewidywalne. Czsami dominuje
    master, czasami slave. Faktem jest, ze nie rozgryzalem korygowania lamp, etc
    ale mam wrazenie, ze Canon sam se decyduje w duzej mierze. Warto temat
    rozeznac zanim podejmiesz decyzje o zakupie drugiej EX. No i trza sterownik
    bo z lampa na korpusie to zadne studio :) To nie bedzie tanie ......

    Ptas