  • 61. Data: 2015-06-25 04:47:34
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:558a3a6e$0$27525$65785112@news.neostrada.pl...

    > i przy siadaniu telefon się przesuwa na zewnętrzną stronę uda :-)
    > Mam nadzieję :-)

    Przesuwa się tam gdzie chce się przesuwać...
    Nie przeszkadza mi BO NIE JEST W OBUDOWIE,
    a więc jest mały i śliski, więc łatwo w kieszeni
    się układa nie stawiając oporów.

  • 62. Data: 2015-06-25 04:48:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Strach człowieka paraliżuje jak obraca w rękach śliskim czymś
    > o równowartości miesięcznej pensji :-)

    Mężczyźni dziś zrobili się bardzo strachliwi i nieporadni... :-(

  • 63. Data: 2015-06-25 04:49:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mmeau7$1i8$1@dont-email.me...

    > bo 1. nie lubię BT w uchu

    No to masz problem, widać lubisz co chwile wyciągać... z kabury.

    > 2. nieładnie jest rozmawiać z kims w realu z BT w uchu

    Bo kto tak powiedział? I niby dlaczego?

  • 64. Data: 2015-06-25 04:49:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Wybacz ale jakiś dziwny jesteś :-)
    >
    > My tu urabiamy rynek żeby Twoje gadżety taniały z korzyścią dla Ciebie a
    > Ty stajesz w poprzek ;-)
    > O co Ci chodzi? Jesteś na NIE dla zasady?
    > Każdy kto nie jest miłośnikiem marki jest Twoim wrogiem?
    > To jest tylko mentalny problem czy bardziej finansowy?;-)

    Wmawiasz sobie.

  • 65. Data: 2015-06-25 04:51:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Od wielu lat w mediach czy oficjalnych okazjach słowa "murzyn" nie
    > uświadczysz. Czasem to nawet śmiesznie wygląda jak się redaktorek
    > wije i zmierza w kierunku "ciemnego koloru skóry" czy "afroamerykanina"
    > Jestem tu codziennie i codziennie oglądam. Niestety taki nałóg :-)

    Idiotów na świecie jest wielu. Ale dlaczego brać z nich wzory?
    Nie rozumiem dlaczego ktoś z Kenii czy Kongo podróżujący
    po Polsce miałby zostać nazwany "afroamerykaninem"??
    Przemyśl to sobie.

  • 66. Data: 2015-06-25 04:56:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Przecież wszyscy wiedzą że wyrażam swoje opinie a nie korporacji ;-)

    Używasz mylących określeń, prawdopodobnie celowo wprowadzasz
    w błąd i prowokujesz dla zabawy. Bardzo to infantylne.

    > Udowodniłem Ci że max 2x

    Dla kogoś kto ma kartę od tego samego operatora simlock nie przeszkadza.

    > Nie mydlę tylko urabiam rynek ;-) i ciągle pomijasz dodatkowe ukryte
    > koszty.

    Tak jak pisałem wyżej - bawisz się prowokując celowe nieporozumienia.

    > A mnie tak i to jest jeden z czynników przy decyzji czy coś warto kupić
    > czy nie. Masz inaczej?

    To ile zarabiam nie jest istotnym czynnikiem przy decyzji.
    Zarabiam wystarczająco dużo aby kupić sobie dowolny telefon.
    Na decyzję wpływa głównie to czy mi się telefon podoba czy nie.

    > Ty Kwestionujesz a ja się będę upierał. Wolno mi?

    Tylko po co?

    > Skoro żyjesz w takim przekonaniu to nie będę Ciebie wyprowadzał z błędu.
    > Może się zdarzyć że się miło/niemiło rozczarujesz.

    Możesz mi uzasadnić dlaczego w serwisie aukcyjnym miałby
    wpłynąc na cenę wylicytowaną fakt, że ktoś wyjeżdza ?
    Czy fakt wyjazdu odstrasza licytujących?

    > Ja zauważam postęp. Nowy Ajfon za 1300 zł

    iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.

  • 67. Data: 2015-06-25 06:34:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 04:56, Pszemol pisze:
    > Używasz mylących określeń, prawdopodobnie celowo wprowadzasz
    > w błąd i prowokujesz dla zabawy. Bardzo to infantylne.

    Przedstawiam tylko swoją historię ;-) Widocznie nie potrafisz jej pojąć.

    > Dla kogoś kto ma kartę od tego samego operatora simlock nie przeszkadza.

    I mieszka w Londynie. Zabawne.

    > Tak jak pisałem wyżej - bawisz się prowokując celowe nieporozumienia.

    Jeśli uparcie zaprzeczasz faktom i arbitralnie decydujesz co jest ile
    warte, abstrahujesz od sytuacji, lokalizacji, uczuć to wybacz...
    A może to Ty nie możesz, nie umiesz, nie chcesz zrozumieć?

    > To ile zarabiam nie jest istotnym czynnikiem przy decyzji.
    > Zarabiam wystarczająco dużo aby kupić sobie dowolny telefon.
    > Na decyzję wpływa głównie to czy mi się telefon podoba czy nie.

    Dlatego jesteś w innym miejscu "orbity" :-). Jeśli nie potrafisz
    zrozumieć to przynajmniej nie odsądzaj od czci i wiary, nie wyśmiewaj
    ludzi myślących inaczej. Daj żyć :-)

    > Tylko po co?

    Po co chcesz mnie nawracać. Przyjmij do wiadomości.

    > Możesz mi uzasadnić dlaczego w serwisie aukcyjnym miałby
    > wpłynąc na cenę wylicytowaną fakt, że ktoś wyjeżdza ?
    > Czy fakt wyjazdu odstrasza licytujących?

    Bo widzisz obserwuję kilka aukcji i telefony ze średnią ceną wiszą
    miesiącami a ten o połowę tańszy sprzedał się w kilka godzin.
    To była zbrodnia i pogwałcenie wartości marki czy po prostu RYNEK?

    > iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.

    W skali od 1 do 10 Jaka jest różnica. Z czego 5c jest wykastrowany. Na
    czym tak dużo zaoszczędzili?
    Będę robił kalkulację "wartości" do ceny. Chcę się przygotować do
    dyskusji ;-)
    Taki żart. Gdybyś znowu czego nie zrozumiał :-)

  • 68. Data: 2015-06-25 06:38:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 04:48, Pszemol pisze:
    > Mężczyźni dziś zrobili się bardzo strachliwi i nieporadni... :-(

    Całe szczęście że są tacy których "wiara" jest tak wielka że im nie
    wypada i się nie uszkadza ;-)

  • 69. Data: 2015-06-25 06:42:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 04:51, Pszemol pisze:
    > Idiotów na świecie jest wielu. Ale dlaczego brać z nich wzory?
    > Nie rozumiem dlaczego ktoś z Kenii czy Kongo podróżujący
    > po Polsce miałby zostać nazwany "afroamerykaninem"??
    > Przemyśl to sobie.

    Ja nie muszę nic zmieniać w swoich poglądach. Dla mnie czarny kolor jest
    czarny, pederasta jest pederastą, Wróć !!! gej jest gejem, religia jest
    religią, wartość jest wartością, a marketing i reklama są ZŁEM ;-)

  • 70. Data: 2015-06-25 12:12:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No to masz problem, widać lubisz co chwile wyciągać... z kabury.

    dużo wygodniejsze niż szukanie słuchawki i pamiętanie o jej ładowaniu.
    Do tego też trzeba ją gdzieś nosić

    > Bo kto tak powiedział? I niby dlaczego?

    jest coś takiego jak kultura osobista

    --