  • 71. Data: 2015-06-25 12:42:40
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-25 o 12:12, masti pisze:

    > jest coś takiego jak kultura osobista

    I z jakich zasad kultury możesz taki zakaz wywieźć? Tylko z takich,
    które istniały już te 100 lat temu, bo to co powstaje obecnie z
    definicji do kultury należeć nie może (czy wejdzie to w skład kultury,
    okaże się jak przetrwa ze 100 lat).

    Czy wg ciebie człowiek noszący okulary też jest człowiekiem niekulturalnym?

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2015-06-25 13:16:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > które istniały już te 100 lat temu, bo to co powstaje obecnie z
    > definicji do kultury należeć nie może (czy wejdzie to w skład kultury,

    możesz mnie nazwać człowiekiem starej daty ale jakos tak mnie wychowano,
    że jeśli nie wiesz jak się zachować to zachowaj się porządnie i
    kulturalnie. I pewnie nie dożyję czasów kiedy bieganie w portkach z
    krokiem w kolanach zując gumę będzie szczytem elegancji

    > Czy wg ciebie człowiek noszący okulary też jest człowiekiem niekulturalnym?

    a jest?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2015-06-25 13:40:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 13:16, masti pisze:
    > możesz mnie nazwać człowiekiem starej daty ale jakos tak mnie wychowano,
    > że jeśli nie wiesz jak się zachować to zachowaj się porządnie i
    > kulturalnie.

    Mam tak samo.

  • 74. Data: 2015-06-25 13:49:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-25 o 13:40, z pisze:

    > Mam tak samo.

    Ale jaki to ma związek z BT w uchu?

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2015-06-25 13:54:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 13:49, Liwiusz pisze:
    > Ale jaki to ma związek z BT w uchu?

    Z szacunkiem dla rozmówcy.

  • 76. Data: 2015-06-25 14:01:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-25 o 13:54, z pisze:

    > Z szacunkiem dla rozmówcy.

    Nadal nie widzę związku. Gdzie tu brak szacunku?
    Szacunek polega na uwadze na rozmówcy, a nie czy ktoś ma wyłączoną
    słuchawkę w uchu, czy nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2015-06-25 19:50:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-25 o 14:01, Liwiusz pisze:
    > Nadal nie widzę związku. Gdzie tu brak szacunku?
    > Szacunek polega na uwadze na rozmówcy, a nie czy ktoś ma wyłączoną
    > słuchawkę w uchu, czy nie ma.

    Widać że jesteśmy z innego pokolenia.
    Liczy się też wrażenie jakie rozmówca odniesie. Dla ogromnej większości
    ludzi człowiek ze słuchawką w uchu nie będzie rozsiewał aury zaufania
    czy powagi. Nic to że ona nie działa tylko siedzi w uchu.
    A tak odnośnie pokolenia. Rozmawiałbyś tak ze swoim nauczycielem ;-)

  • 78. Data: 2015-06-26 17:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Idiotów na świecie jest wielu. Ale dlaczego brać z nich wzory?
    >Nie rozumiem dlaczego ktoś z Kenii czy Kongo podróżujący
    >po Polsce miałby zostać nazwany "afroamerykaninem"??
    >Przemyśl to sobie.

    Bo jest z Afryki lub Ameryki :-)
    Gorzej jak rodowity Francuz :-)

    Dla nas jeszcze jest wersja "afrykanin".
    Tylko przypadkiem nie obrazic Afrykanera :-)

    J.

  • 79. Data: 2015-06-27 00:04:17
    Od: DJ Abelson <d...@h...net>

    W dniu 2015-06-22 o 00:27, Pszemol pisze:

    > Sprzeczać się o to nie będziemy że kupiłeś *poniżej* jego rynkowej
    > wartości. A że Ty jakąś ideologię tu propagujesz że iPhone rzekomo jest
    > warty tylko 1/3 rynkowej wartości - wolno Ci... Ale gdybyś kupował go na
    > wolnym rynku to zapłacić musiałbyś więcej - kupiłeś okazyjnie, w tajnym
    > przetargu, więc zapłaciłeś tylko 500zł.

    Nie wymądrzaj się tylko odpowiedz na pytanie odnośnie simloka. Żal ci
    dupę ściska, że ktoś kupił taniej?

  • 80. Data: 2015-06-27 00:08:00
    Od: DJ Abelson <d...@h...net>

    W dniu 2015-06-25 o 04:56, Pszemol pisze:

    > iPhone iPhonowi nierówny. iP5C to nie to samo co iP5S ani iP6.

    Z innej beczki - nauczyli Cię w tej Ameryce, ojczyźnie ajfona co to
    takiego cięcie postów? Chyba nie! Po kurwę nędzę cytujesz w każdym
    poście treść całego dialogu?