  • 91. Data: 2015-06-27 06:27:34
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 00:38, Pszemol pisze:
    > Czyli zgadzamy się, że Murzyn to Murzyn, pisany z szacunkiem
    > z duzej litery...

    My się zgadzamy ale "wąty" ma to genderowskie pie... lewactwo które leje
    swoją propagandę z mediów ;-)

  • 92. Data: 2015-06-27 06:34:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 00:30, Pszemol pisze:
    > Raczej to argument personalny... Wyjaśnij dlaczego BT w uchu
    > budzi U CIEBIE brak zaufania do osoby mającej taką słuchawkę.
    > Brzmi to dla mnie absurdalnie.

    Nic na to nie poradzę. Jestem tak wychowany. Zdejmuję słuchawki
    (jakiekolwiek) jeśli z kimś chcę porozmawiać. Z żoną, rodzicem,
    przełożonym, współpracownikiem...
    "Nie czyń drugiemu..." Ale może to też będzie niezrozumiane :-)

    > Czy wszystkie osoby niedosłyszące mające coś w uchu też tak traktujesz?

    Nie kombinuj. Wiesz o co mi chodzi.

  • 93. Data: 2015-06-27 06:48:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 03:22, Pszemol pisze:
    > Raczej nie są tchórzami aby ponieść odpowiedzialność
    > za to, że im wypadł i uszkodził i nie trzęsą o to ciągle dupy.

    A może po prostu szanują sprzęt który kupili za ciężko zarobione
    pieniądze. Widziałem wielu małolatów co zalewają laptopy rozwalają
    telefony, same im się wyrywają wtyczki... Później ratuj wujek bo mi się...
    Ja wiem że to tylko g... elektronika robiona masowo w fabryce która ma
    się zepsuć po gwarancji po to żeby kupić nową.
    U mnie sprzęty działają latami bo o nie dbam.
    Nie pamiętam przypadku żeby coś się uszkodziło z mojej winy.
    Taki dziwny jestem? :-)

  • 94. Data: 2015-06-27 07:16:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > A może po prostu szanują sprzęt który kupili
    > za ciężko zarobione pieniądze.

    Nie, raczej są tchórzami i trzęsą porkami że się im ryska zrobi.

    > elektronika robiona masowo w fabryce która ma się zepsuć po gwarancji po
    > to żeby kupić nową.
    > U mnie sprzęty działają latami bo o nie dbam.

    Smartfon z założenia nie ma być sprzętem na długie lata.
    Pomyliłeś z pralką i samochodem.

    > Nie pamiętam przypadku żeby coś się uszkodziło z mojej winy.
    > Taki dziwny jestem? :-)

    Tak jak piszesz sam - jesteś starej daty, używasz smartfona
    tak jak to byłaby wierza hi-fi z lat 80-tych kupiona na następne
    30 lat a zdewaluowała się po pierwszych 15.

  • 95. Data: 2015-06-27 07:18:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Nic na to nie poradzę. Jestem tak wychowany.

    Raczej nie rozumiesz co to jest BT i do czego służy.
    Mylisz ze słuchawkami "jakimikolwiek".

    > Zdejmuję słuchawki (jakiekolwiek) jeśli z kimś chcę porozmawiać. Z żoną,
    > rodzicem, przełożonym, współpracownikiem...

    Z dzieckiem już nie zdejmujesz?

    > "Nie czyń drugiemu..." Ale może to też będzie niezrozumiane :-)

    Teraz mówimy o słuchawkach "jakichkolwiek"?
    To przecież zasadnicza różnica słuchać muzyki w czasie
    rozmowy z kimś a co innego mieć BT w uchu.

    > Nie kombinuj. Wiesz o co mi chodzi.

    Ty kombinujesz właśnie, bo zaczynasz coś przygrywać na temat
    słuchania muzyki przez słuchawki... nie o tym mowa.
    W czasie rozmowy z Tobą nikt przez BT nie puszcza muzyki.
    Po co więce ten kit?

  • 96. Data: 2015-06-27 07:18:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > My się zgadzamy ale "wąty" ma to genderowskie pie... lewactwo
    > które leje swoją propagandę z mediów ;-)

    Acha.

  • 97. Data: 2015-06-27 08:02:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 00:37, masti pisze:

    > nic nie poradzę, że nie pojmujesz podstaw

    Wychowano cię do nienoszenia słuchawki w uchu, ale wytykanie komuś
    prostactwa jest już ok - zakonotowałem ;)

    Ad rem: dla mnie zasłanianie się jakimś "wychowaniem" to bullshit
    wynikający z braku argumentów. Poproszę konkretnie o regułę wychowawczą
    z której miałby wynikać ten zakaz.

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2015-06-27 08:07:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-27 o 06:34, z pisze:

> [...]
    > przełożonym, współpracownikiem...
    > "Nie czyń drugiemu..." Ale może to też będzie niezrozumiane :-)

    Zdejmujesz co chwilę i co chwilę zakładasz - przecież to wypacza ideę
    funkcji BT, które ma właśnie być wygodnie używane bez rąk.

    Ale już wiem skąd to nieporozumienie - niepoprawnie traktujesz tak samo
    BT jak dwuuszne słuchawki do słuchania muzyki, które nawet wyłączone
    ograniczały słyszenie z zewnątrz. Po prostu źle stosowałeś zasady
    wychowawcze z XX wieku przenosząc je na XXI wiek.

    > Nie kombinuj. Wiesz o co mi chodzi.

    Czyli brak argumentów.
    Niedługo dzieci się będą z ciebie śmiały tak samo jak na przykład z
    osób, które mają komórkę, a zostawiają ją w domu ("bo ich w dzieciństwie
    nauczono, że telefonu się z domu nie wynosi").

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2015-06-27 10:00:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ale nie poddawaj się, wytłumacz mi o jakich podstawach tu mowa...
    > W jaki to sposób posiadaniem słuchawki w uchu okazuję brak kultury?
    > Przecież nie gadam przez telefon - dlaczego słuchawka w uchu
    > wywołuje u Ciebie taką reakcję? Zastanawiałeś się nad tym?

    sory, ale skoro nie nauczono Cię kultury w domu to ja nie mam zamiaru

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 100. Data: 2015-06-27 10:01:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Ad rem: dla mnie zasłanianie się jakimś "wychowaniem" to bullshit
    > wynikający z braku argumentów. Poproszę konkretnie o regułę wychowawczą
    > z której miałby wynikać ten zakaz.

    poproszę o konkretny pisany kodeks zasad dobrego wychowania.
    Rozumiem, że skoro nie jest nigdzie napisane, że nie wolno srać na
    środku pokoju to srasz?