    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iphone 5c - simlok
    Date: Sat, 27 Jun 2015 00:18:21 -0500
    <558465d0$0$8384$65785112@news.neostrada.pl> <mm3lu0$fp0$1@dont-email.me>
    <5585e08b$0$2192$65785112@news.neostrada.pl> <mm7658$hbp$1@dont-email.me>
    <558729ed$0$8381$65785112@news.neostrada.pl> <mm7dqt$fkf$1@dont-email.me>
    <55879ec3$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    <mmac19$8d0$1@dont-email.me> <5588eac1$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
    <mmc7mc$eor$1@dont-email.me> <mmcc7d$13i$1@dont-email.me>
    <mmd5uf$imc$1@dont-email.me> <mmeau7$1i8$1@dont-email.me>
    <mmfq51$ig7$1@dont-email.me> <mmgk63$ue2$1@dont-email.me>
    <mmglv4$d3v$1@node1.news.atman.pl> <mmgnu1$anb$1@dont-email.me>
    <558be89e$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <mmgps6$ki8$1@node2.news.atman.pl>
    <558bec09$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    <mmgqih$igi$1@node1.news.atman.pl>
    <558c3f75$0$2196$65785112@news.neostrada.pl> <mmkjno$2fr$1@dont-email.me>
    <558e27ec$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:558e27ec$0$27519$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nic na to nie poradzę. Jestem tak wychowany.

    Raczej nie rozumiesz co to jest BT i do czego służy.
    Mylisz ze słuchawkami "jakimikolwiek".

    > Zdejmuję słuchawki (jakiekolwiek) jeśli z kimś chcę porozmawiać. Z żoną,
    > rodzicem, przełożonym, współpracownikiem...

    Z dzieckiem już nie zdejmujesz?

    > "Nie czyń drugiemu..." Ale może to też będzie niezrozumiane :-)

    Teraz mówimy o słuchawkach "jakichkolwiek"?
    To przecież zasadnicza różnica słuchać muzyki w czasie
    rozmowy z kimś a co innego mieć BT w uchu.

    > Nie kombinuj. Wiesz o co mi chodzi.

    Ty kombinujesz właśnie, bo zaczynasz coś przygrywać na temat
    słuchania muzyki przez słuchawki... nie o tym mowa.
    W czasie rozmowy z Tobą nikt przez BT nie puszcza muzyki.
    Po co więce ten kit?