    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ipad 2 zapytanie
    Date: Wed, 29 Feb 2012 10:31:04 +0100

    > Przykro mi za tych którzy Ci odpowiedzieli (MaW i sundyman),
    > niestety,kultura w Polsce upada a tak w ogóle to raczej poszukaj odpowiedzi

    To zupełnie nie potrzebnie ci przykro.
    Nie napisałem "wypad głupia kobieto", tylko wskazałem adekwatną grupę.
    Tak się składa, że sam czytuję pl.comp.sys.macintosh, bo jestem macuserem.
    I w naturalny spodób mam życzliwość dla użytkownika (a tym bardziej
    użytkowniczki) iPada.
    Co prawda nie wiem, czy GG na iPadzie to jest to, bo chyba jakiś miliard razy
    lepiej użyć
    Kadu czy czegoś podobnego (też mam na maku jakiś czytnik GG).

    Ale - nie mam iPada, nie mam na nim GG i nie wiem jak pomóc.
    A tam pewnie ktoś powie. To co - miałem napisać " Wielce szanowna pani.
    Uprzejmie zapraszamy na inną, jak sądzę bardziej adekwatną grupę dyskusyjną,
    gdzie zapewne
    znajdzie pani pomoc i wsparcie" ?

    W którym miejscu byłem niegrzeczny ?
    ZTCW już droga koleżanka posta tam zapodała, i bardzo dobrze, oby ktoś wiedział
    w czym problem.