  • 51. Data: 2011-04-09 23:46:45
    Temat: Re: internetowe fotogalerie - mała zagadka ;-)
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 9 Apr 2011 14:03:12 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Nie pisalem tego po to, zebys sie poczul urazony jako beznapletkowiec.

    Aż się ciśnie stare newsowe porzekadło: "nie poznałbyś ironii, nawet
    gdyby przechodziła obok i kopnęła cię w dupę".

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 52. Data: 2011-04-09 23:53:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 7:46 pm, Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> wrote:
    > Dnia Sat, 9 Apr 2011 14:03:12 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > A si ci nie stare newsowe porzekad o: "nie pozna by ironii, nawet
    > gdyby przechodzi a obok i kopn a ci w dup ".

    Otoz to!
    Nie poznales sie, a ja tak czesto pisze te slowa, ktore zamiesciles.

  • 53. Data: 2011-04-09 23:58:14
    Od: Robert <w...@g...com>

    Za Kryh'em dodam jeszcze tylko, ze po prawej na dole widac kawalek
    ciala, ktorego nie powinno byc widac i po prawej na ramieniu slad
    wlosow, ktore albo pokazujemy albo nie pokazujemy, trzeba się
    zastanowic... tak 'trochę widoczne' psują imho efekt.
    No i ten czarny 'margines' na gorze imo mocno widoczny, wiec nie
    dziwne, ze ktos sie 'przyczepil'

    Prawda jest taka, ze watek od dawna nie jeste juz o tym o czym
    powinien byc, offtop sie straszliwy zrobil.

    Jesli pokazujesz zdjecia w sieci, nie dziw sie, ze predzej czy pozniej
    trafi sie ktos kto zauwazy niedorobki, wiec jesli zdjecie jednak
    jakies ma (a ktore nie ma?) to ktos Ci o tym powie, tylko czy to zle?
    Jak moglbys sie poprawic gdybys nie wiedzial co robisz zle?...

  • 54. Data: 2011-04-11 09:10:20
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 09/04/2011 16:57, Arkadiusz Stopa wrote:

    > http://photomediaworld.com/photos/view/162482#photo

    [plfoto mode on]

    Ja bym ciął bardziej od dołu i wogóle światło dziwnie ustawione

    [plfoto mode off]

    ;-)

    Kamil

  • 55. Data: 2011-04-11 09:18:20
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 5:10 am, Kamil <k...@s...com> wrote:

    > [plfoto mode on]
    >
    > Ja bym ciął bardziej od dołu i wogóle...

    Od tylu, czy normalnie po bozemu?

  • 56. Data: 2011-04-11 13:21:54
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Od tylu, czy normalnie po bozemu?

    Zdefiniuj po bożemu.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 57. Data: 2011-04-11 15:57:06
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 11, 9:21 am, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Zdefiniuj po bożemu.

    Od paru lat, bardziej znane pod nazwa, "na glempa".

  • 58. Data: 2011-04-15 12:19:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-09 18:52, Marek Dyjor pisze:

    > widzę sporo pochwał od polaków i jedną głupią uwagę którą nawet trudno
    zinterpretować, bo nie wiem co tam niby ma brakować u góry tego zdjęcia?

    Powyżej głowy, przez większość góry czarny pas (pasy).
    Na PVA widzę tylko pod kątem, na IPS jak najbardziej...

    > Swoją drogą czy ja ma za ciemno ustawiony monitor czy to zdjęcie jest troszkę za
    ciemne i gubią się szczegóły w cieniach, (które są dość ważne i decydują o odbiorze
    tego zdjęcia.)

    Na PVA się gubią :)

  • 59. Data: 2011-04-16 10:23:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Powyżej głowy, przez większość góry czarny pas (pasy).
    > Na PVA widzę tylko pod kątem, na IPS jak najbardziej...

    > Na PVA się gubią :)

    tylko ze mam raczej dość dobry monitor, a i kliny szarości w czerniach są
    prawidłowo rozróżnialne, zastanawiam sie czy jednak tego nie widać na
    monitorach które zbyt jasno pokazują pierwsze kilka procent. czyli zbyt
    jasnych.