    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: internet prepaid
    Date: Tue, 14 Dec 2010 19:01:55 +0100

    yax pisze:
    > Potrzebuje dostepu do internetu przez siec komorkowa na terenie Polski na
    > okres calego przyszlego roku. Usluga musi byc zakupiona w tym roku lub na
    > poczatku przyszlego i dzialac caly rok. Abonament raczej odpada ze wzgledow
    > techniczno-rozliczeniowych, zostaje prepaid chociaz doladowywanie tez raczej
    > odpada. Moze ktos sie orientuje czy da sie kupic karte wazna caly rok ?

    W orange jest promocja +6GB za doładowanie "za100". KArtę SIM to Ty
    mozesz sobie zamówić gratis, i ważna ona będzie przez rok, ale użyteczna
    - niebardzo. ORange ma krótsze terminy. policz ile GB internetu
    potrzebujesz, poproś o karte ( kup w kiosku za 5zł) i kup parę (wymaganą
    ilość) "zdrapek" doładowujących o nominałach 100zł. Jeśli chcesz możesz
    korzystać tylko z transferu bonusowego, a złotówki ze zdrapek
    "odsprzedać" na allegro.

    ToMasz

    Ps nie wiem po co ta komplikacja. Widać mamy jeszcze za mało operatorów
    komórkowych