  • 1. Data: 2010-12-14 14:55:59
    Temat: internet prepaid
    Od: "yax" <[no_spam]yaxx@o2.pl>

    Potrzebuje dostepu do internetu przez siec komorkowa na terenie Polski na
    okres calego przyszlego roku. Usluga musi byc zakupiona w tym roku lub na
    poczatku przyszlego i dzialac caly rok. Abonament raczej odpada ze wzgledow
    techniczno-rozliczeniowych, zostaje prepaid chociaz doladowywanie tez raczej
    odpada. Moze ktos sie orientuje czy da sie kupic karte wazna caly rok ?

  • 2. Data: 2010-12-14 15:01:34
    Temat: Re: internet prepaid
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 15:55:59 +0100, yax napisał(a):

    > Moze ktos sie orientuje czy da sie kupic karte wazna caly rok ?

    Play ma takie zestawy (z modemem) za 499 zł.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-12-14 15:25:10
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > odpada. Moze ktos sie orientuje czy da sie kupic karte wazna caly rok ?

    A to ma dzialac w jakims konkretnym miejscu Polski, czy bedziesz podrozowac?
    Z prepaid to najciekawsze oferty to:
    - Orange Free na karte
    - Play online na karte (tylko zasieg dosc ograniczony)
    - Gaduair (w oparciu o siec Plusa)

  • 4. Data: 2010-12-14 15:29:58
    Od: "yax" <[no_spam]yaxx@o2.pl>

    Powinno dzialac na terenie mazowieckiego i dolnoslaskiego. Modem nie jest mi
    potrzebny, wystarczy sama karta SIM.

  • 5. Data: 2010-12-14 15:39:04
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl>

    > Powinno dzialac na terenie mazowieckiego i dolnoslaskiego. Modem nie jest mi
    > potrzebny, wystarczy sama karta SIM.

    To Play raczej odpada jesli bedziesz daleko od miast.

    Proponowalbym wspomniane Orange Free na karte, a jesli bedziesz korzystac
    tylko z netu, to moze warto rozwazyc zakup samych GB na Allegro:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ora
    nge+free+na+kart%C4%99&category=441

    A Gaduair tez proponowalbym nabyc, bo z mojego doswiadczenia, to Orange daleko
    od miast zwykle ma kiepski transfer, a Gaduair (siec Plusa) dziala zwykle dosc
    dobrze:

  • 6. Data: 2010-12-14 16:13:00
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "yax" <[no_spam]yaxx@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje dostepu do internetu przez siec komorkowa na terenie Polski na
    > okres calego przyszlego roku. Usluga musi byc zakupiona w tym roku lub na

    Kup Orange Free na kartę i kilka zdrapek doładowujących po 50 zł

  • 7. Data: 2010-12-14 18:01:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    yax pisze:
> [...]
    > odpada. Moze ktos sie orientuje czy da sie kupic karte wazna caly rok ?

    W orange jest promocja +6GB za doładowanie "za100". KArtę SIM to Ty
    mozesz sobie zamówić gratis, i ważna ona będzie przez rok, ale użyteczna
    - niebardzo. ORange ma krótsze terminy. policz ile GB internetu
    potrzebujesz, poproś o karte ( kup w kiosku za 5zł) i kup parę (wymaganą
    ilość) "zdrapek" doładowujących o nominałach 100zł. Jeśli chcesz możesz
    korzystać tylko z transferu bonusowego, a złotówki ze zdrapek
    "odsprzedać" na allegro.

    ToMasz

    Ps nie wiem po co ta komplikacja. Widać mamy jeszcze za mało operatorów
    komórkowych

  • 8. Data: 2010-12-15 17:14:53
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2010-12-14 19:01, ToMasz pisze:
    > yax pisze:
    [...]
> [...]
    > "odsprzedać" na allegro.
    >
    > ToMasz
    >
    > Ps nie wiem po co ta komplikacja. Widać mamy jeszcze za mało operatorów

    Albo po prostu kup karte sim na alledrogo.
    Ok. 42 zł z przesyłką a masz 6GB na ok. 150 dni