    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: inny artykuł
    Date: Mon, 9 Feb 2009 15:27:00 +0100

    On 2009-02-09 14:28:04 +0100, Magic <m...@w...pl> said:

    > Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
    > niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni albo
    > paru cm na dohamowaniu zabraknie.

    Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
    sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
    na świecie może nie znaleźć ;-)

    > Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.

    i:

    > Pozdrawiam - Maciek, (...)/600rr(...)

    Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
    Gratsy! (pewnie spóźnione)

    > Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
    > było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
    > bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.

    Karykatura, wyolbrzymienie - tak. Plus parę błedów merytorycznych (jak
    choćby to z dual-sportami). Ale trochę racji w tym IMHO jest.
    Odnoszę wrażenie, że kiedyś maszyny były ukierunkowane na użyteczność,
    bo fun dawała sama jazda. Dzisiaj to już za mało i tego funu musi być
    znacznie więcej i innego rodzaju. Co znaczy że albo tak wyewoluowały
    potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
    współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta
    (silna potrzeba lansu i takie tam).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco