  • Data: 2009-02-09 20:04:07
    Temat: Re: inny artykuł
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 09 Feb 2009 13:48:40 +0100, fv <f...@c...com> wrote:

    >Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?

    Znaczy co ? Uniemozliwa to jazde nimi po ulicach ? Bo jesli nie to
    zaden fakt :) A ze mnie tyle nie potrzeba to ciagle nie swiadczy
    jakoby mialy tej mocy za duzo.

    >Uniwersalnych motocykli już prawie nie ma.

    A kiedys byly ? Tak szczerze ? Zwroc uwage ze one wszystkie byly
    wybitnie wielozadaniowe czyli zadnego z zadan nie wykonywaly
    porzadnie. Zupelnie jak v-strom, trampek czy inny iksiks.

    > Tutaj zgadzam się w tym sensie, że rynek idzie w jednoosobówki i to coraz mniej
    praktyczne.
    > Przykładem niech będzie Ducati Monster 696 którego
    >jedynym zastosowaniem jest lansik.

    Moze masz racje, nie bede dyskutowac bo nie widzialem, ale niektore
    starsze ducaty wzbudzaja u mnie chec posiadania i cieszenia oka.

    >Na sportowej maszynie jest niewygodnie i tak ma być; ale każdemu wolno przecież
    narzekać, zwłaszcza
    >gdy pisze prawdę. Może to i niepolityczne albo np. obarczone błędnym założeniem...
    Ale nie jest tak,
    >że bredzi chyba?

    Nieno, ale wisz. Przydaje sie odrobina konsekwencji. Znaczy jesli nie
    odpowiada mi taki/inny typ motocykla to go nie kupuje. Koniec, kropka.
    Jak chcial miec wygodnie ustawione podnozki i nozki pasazerki to po
    cholere bral sportowa maszyne w ktorej z difoltu ma sie pozycja 'kota
    strajacego na zerdzi'?

    >Politykę srał pies, ale dowalanie że onet=ścigacz=syf w trybie domyślnym to insza
    sprawa.

    No przykro mi, zarowno onet jak i scigacz chyba lubia taka opinie bo
    nic nie robia by ja zmienic. No ale w koncu taki jeden premier mowil
    ze dzieki publikacjom w brukowcach docieraja do spoleczenstwa. Znaczy
    moze i dobrze ze takie strony istnieja i maja swoja misje

    >Gdzieżbym śmiał z inną intencją podchodzić!111

    na intencje jest dobra marchewka, kolega mi mowil.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)