  • Data: 2009-02-10 00:32:14
    Temat: Re: inny artykuł
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com napisał(a):

    > No, na pierwszej stronie placze ze sportowe motocykle maja za duzo
    > mocy i ze to bez sensu na ulicach. Na drugiej wspomina tjuningowanego
    > skutera i zali sie ze uniwesalnych motocykli juz nima, a duale sa do
    > dupy, a na trzeciej ze mu jest niewygodnie na sportowej maszynie
    > jezdzic po ulicach.

    Ja tam, czytajac to co opisujesz, wyczulem zal za minionymi czasami. I
    moze dlatego nie czepiam sie szczegolow, poniewaz wspolczuje z autorem.

    > No nie wiem, chyba to kompilowali z 4 felietonow roznych ludzi liczac
    > ze laczac kilka marnych da sie zrobic jeden dobry. Chiba ze ałtor
    > (sic) ma roztrojenie jazni ;)

    Albo napisal elaborat wielkosci zdrowej pracy dyplomowej z socjologii, a
    naczelny pochwalil, ze bardzo dobre, tylko trzeba zmiescic te
    stustronicowa ksiazke na trzech stronkach.

    > W sumie poziom faktu czy innego bravo.

    Oj... czepiacie sie - stare zgredy :P