eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleinny artykułRe: inny artykuł
  • Data: 2009-02-09 21:04:21
    Temat: Re: inny artykuł
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    de Fresz pisze:
    > On 2009-02-09 14:28:04 +0100, Magic <m...@w...pl> said:
    >
    >>> Sportowe motocykle mają za dużo mocy jak na ulicę - to fakt. Czy nie?
    >>
    >> Nie, mają co najwyżej za dużo mocy jak na umiejętnosci i stan umysłu
    >> niektórych kierowników. Zawsze znajdzie się sytuacja gdy paru koni
    >> albo paru cm na dohamowaniu zabraknie.
    >
    > Z tego by wynikało, że takiego er-łana powinni robić w serii 2000-3000
    > sztuk - bo więcej umiejących wykorzystać potencjał tego sprzęta, to się
    > na świecie może nie znaleźć ;-)
    >

    Tak to akurat sugerował autor artykułu.

    >
    >> Etam, nie zawsze. Mnie na cebrze jest np bardzo wygodnie.
    >
    > i:
    >
    >> Pozdrawiam - Maciek, (...)/600rr(...)
    >
    > Tak dyskretnie się kolega chwali ;-)
    > Gratsy! (pewnie spóźnione)
    >

    No, o jakieś 3 miechy :) Możesz aktualnie u Żwirka obejrzeć.


    >
    >> Bez sensu ta dyskusja - wymowa artykułu była taka że najlepiej jakby
    >> było po jednym optymalnym modelu motocykla w kazdej kategorii i szlus,
    >> bo reszta to zbytek i szpanerstwo. Bzdura kompletna.
    >
    > Karykatura, wyolbrzymienie - tak. Plus parę błedów merytorycznych (jak
    > choćby to z dual-sportami). Ale trochę racji w tym IMHO jest.
    > Odnoszę wrażenie, że kiedyś maszyny były ukierunkowane na użyteczność,
    > bo fun dawała sama jazda. Dzisiaj to już za mało i tego funu musi być
    > znacznie więcej i innego rodzaju. Co znaczy że albo tak wyewoluowały
    > potrzeby motocyklistów (tudzież tak je ukierunkowali producenci), albo
    > współczesne motocykle są kierowane w znacznie bardziej masowe gusta
    > (silna potrzeba lansu i takie tam).
    >

    Oczywiście że ewoluowały i potrzeby i możliwości. To jest postęp. Dziś
    UJM w rodzaju XJ6 czy Fazera ma parametry sportów z lat 70-tych.
    Motocykli jest masa i w tej masie coraz więcej miejsca na maszyny
    niszowe, dla nielicznych, o wyczesanych parametrach. Czy producenci
    samochodów też mają zredukowac liczbę modeli do Smarta, Golfa i A6 ? Nie
    ma miejsca dla X-Bowa, 911 i Veyrona ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: