    Date: Tue, 07 Jun 2011 13:54:29 +0200
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ile pamieci

    W dniu 2011-06-07 10:31, RadoslawF pisze:

    > Ja też nie, tylko ze to niczego nie dowodzi.

    Dowodzi braku potrzeby używania XP do grania, jak się miało Vistę.

    > Tyle że to niewykształcony margines

    Dobrze wiedzieć, że niewykształcony margines może mieć tytuły naukowe.

    > a na temat wieszania
    > się i nie działania gier na Viście sporo się naczytałem.

    A ja czytałem, że Elvis żyje. Wiesz jaką wartość miała ta lektura?
    Mi się nic nie wieszało pod Vistą - chcesz nie wierzyć - proszę bardzo.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118