  • 61. Data: 2013-04-10 14:16:59
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > No to wyobraź sobie, że ktoś paska nie nosi :-)
    > Do czego "kaburę" zapniesz?

    No to wyobraź sobie, że od blisko 15 lat kabury przeznaczone są zarówno dla
    tych co noszą pasek, jak i tych, co pasków nie używają:

    http://img833.imageshack.us/img833/6200/kaburac.jpg

  • 62. Data: 2013-04-10 14:58:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > No to wyobraź sobie, że od blisko 15 lat kabury przeznaczone są
    > zarówno dla tych co noszą pasek, jak i tych, co pasków nie używają:
    >
    > http://img833.imageshack.us/img833/6200/kaburac.jpg

    Wybacz szczerość, ale to wygląda paskudnie... :-)
    Nigdy bym czegoś takiego sobie do ubrania nie zapiął...
    Takie samo mam podejście do wypchanych toreb-nerek :-)
    Paskudztwo...

  • 63. Data: 2013-04-10 15:50:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-10 14:16, Użytkownik Tomek napisał:

    > No to wyobraź sobie, że od blisko 15 lat kabury przeznaczone są zarówno
    > dla tych co noszą pasek, jak i tych, co pasków nie używają:

    Nie bardzo. Jak nie przełożysz paska przez te szlufki z dwu stron
    klipsa to masz spore szanse na zgubienie aparatu z kaburą.
    Używałem takich wynalazków przed nastaniem smartfonów dla których
    kabur nie produkują.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2013-04-10 16:20:55
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > Nie bardzo. Jak nie przełożysz paska przez te szlufki z dwu stron
    > klipsa to masz spore szanse na zgubienie aparatu z kaburą.

    Jeśli się jest sierotą - to zapewne tak.

  • 65. Data: 2013-04-10 16:21:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 15:50:03 +0200, RadoslawF wrote:
> [...]
    > klipsa to masz spore szanse na zgubienie aparatu z kaburą.
    > Używałem takich wynalazków przed nastaniem smartfonów dla których

    O ile pamietam oryginalna kabura od R520m miala tylko taki klips, jak
    tego telefonu nie zgubilem przez 8lat, to IMO szanse są duzo mnie niz
    ,,spore'' :-)

    Aczkolwiek zgoda, mocowanie ze szlufkami uwazam za pewniejsze, za to
    duzo bardziej upierdliwe przy przesiadkach miedzy portkami.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 66. Data: 2013-04-10 16:21:48
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Wybacz szczerość, ale to wygląda paskudnie... :-)
    > Nigdy bym czegoś takiego sobie do ubrania nie zapiął...

    Nikt nie zmusza. Zawsze można spuścić iPhona w kiblu z kieszeni koszuli.

  • 67. Data: 2013-04-10 16:34:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.04.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:
    > No co za czasy - mowie i mam, i to w przyzwoitej cenie w stosunku do ok
    > 2000zl na Xperie V:
    > http://www.gsmmaniak.pl/195896/samsung-galaxy-xcover
    -2-ofercie-euro/

    A ten może być ciekawą opcją, jak się pojawi, ale i tak poczekam
    na opinie beta testerów.

    --
    kamaratgmaildotcom

  • 68. Data: 2013-04-10 16:57:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-10 16:21, Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > O ile pamietam oryginalna kabura od R520m miala tylko taki klips, jak
    > tego telefonu nie zgubilem przez 8lat, to IMO szanse są duzo mnie niz
    > ,,spore'' :-)

    Zgubić nie zgubiłem ale przez pierwszy miesiąc używania kabura
    z telefonem spadła mi na ziemię trzy razy. Raz zrzuciła ją
    torbą, raz zahaczyłem wyjmując coś z samochodu, przyczyny
    trzeciego razu nie pamiętam. Wymieniłem na taką ze szlufkami.

    > Aczkolwiek zgoda, mocowanie ze szlufkami uwazam za pewniejsze, za to
    > duzo bardziej upierdliwe przy przesiadkach miedzy portkami.

    To faktycznie wada, ale wolałem pobawić się chwilkę paskiem
    niż ryzykować zgubienie lub uszkodzenie telefonu.
    A tak z ciekawości są dzisiaj podobne kabury na cienkie ale
    duże gabarytowo smartofony ?

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2013-04-10 17:35:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 16:57:50 +0200, RadoslawF wrote:

> [...]
    > torbą, raz zahaczyłem wyjmując coś z samochodu, przyczyny
    > trzeciego razu nie pamiętam. Wymieniłem na taką ze szlufkami.

    To moze zalezalo od twardosci klipsa i jego ksztaltu -- jak byl mocny i
    zagieciem siegal za pas, to IMO bylo to mocno solidne.
    A, no i zalezy pewnie od samego pasa -- kawał porządzej skóry to jednak
    łatwiej objąc niż jakies plecionki etc.

    > To faktycznie wada, ale wolałem pobawić się chwilkę paskiem
    > niż ryzykować zgubienie lub uszkodzenie telefonu.

    Niewygoda raz, ale szlufki w kaburze to mam już zdrowo wytarte od takich
    przekładek :-)

    > A tak z ciekawości są dzisiaj podobne kabury na cienkie ale
    > duże gabarytowo smartofony ?

    Jeśli HTC Sensation uznasz za duży, to 2gi rok tak go noszę.

  • 70. Data: 2013-04-10 18:50:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-10 17:35, Użytkownik Michal Tyrala napisał:

> [...]
    > zagieciem siegal za pas, to IMO bylo to mocno solidne.
    > A, no i zalezy pewnie od samego pasa -- kawał porządzej skóry to jednak

    Klips był dobry, pas też z kawałka skóry a nie plecionki ale
    kilku kilogramowa torba przy poprawianiu zahaczyła od dołu
    i była silniejsza od klipsu.

    > Niewygoda raz, ale szlufki w kaburze to mam już zdrowo wytarte od takich
    > przekładek :-)

    Też nie problem, kupujesz nową kaburę, droga raczej nie była.

    > Jeśli HTC Sensation uznasz za duży, to 2gi rok tak go noszę.

    Wszystko z ekranem od 3 cali uważam za duże. A to ma
    ponad cztery. Kabura jakaś specjalna dla tego modelu czy
    dopasowałeś jakąś starszą ?