  • 71. Data: 2013-04-10 21:04:06
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 07:58:23 -0500, Pszemol wrote:

    > Wybacz szczerość, ale to wygląda paskudnie... :-)

    Estetyka podobna do targania fona w kieszeni na klacie, a przynajmniej
    się nie odwali sceny topienia telefonu z prostej komedii

    http://www.youtube.com/watch?v=QLw6FemRavs

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 72. Data: 2013-04-10 21:19:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 18:50:47 +0200, RadoslawF wrote:

    > Też nie problem, kupujesz nową kaburę, droga raczej nie była.

    Problem nie, minus już tak :-)

    > Wszystko z ekranem od 3 cali uważam za duże. A to ma
    > ponad cztery. Kabura jakaś specjalna dla tego modelu czy
    > dopasowałeś jakąś starszą ?

    Zawsze kupowałem dedykowaną pod intensywnie uzywany telefon, teraz tez.
    W jakies starocie po np K800 wpycham SE C702 albo Solida, bo mi się nie
    chce pod te odporniejsze telefony czegokolwiek szukac, a w uzyciu są
    dosc doraznie.

  • 73. Data: 2013-04-10 21:50:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal Tyrala wrote:

    > Estetyka podobna do targania fona w kieszeni na klacie, a przynajmniej
    > się nie odwali sceny topienia telefonu z prostej komedii
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QLw6FemRavs

    szczególnie że z kieszonki koszuli to może też telefon zaliczyć pikną glebę
    o beton (mnie sie dwa razy zdarzyło)

    od tego czasu nosze w kieszeni w spodniach, mam BB bold który jest cienki
    więc w kieszeni nie przeszkadza, nawet na dupie. :)

  • 74. Data: 2013-04-10 22:18:13
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 21:50:08 +0200, Marek Dyjor wrote:
    > szczególnie że z kieszonki koszuli to może też telefon zaliczyć pikną glebę
    > o beton (mnie sie dwa razy zdarzyło)

    Mi tym sposobem na Woodstocku wypadły drobniaki i to jest koniec moich
    tego typu przygód :)

    > od tego czasu nosze w kieszeni w spodniach, mam BB bold który jest cienki
    > więc w kieszeni nie przeszkadza, nawet na dupie. :)

    E, z tyłu to pewnie mało co by strzymało starcie z ,,fotelami'' w 105N,
    albo jakąkolwiek uczciwszą glebe.

    W przednich kieszeniach mi przeszkadza, bo niby 40ka, ale czlowiek jeszcze
    się troche rusza, z tyłu j/w, w cargo dynda ;-)
    A kaburka z prawej -- ideał. Wątroby się instynktownie broni, bo jest
    potrzebna w życiu ;) Telefon jest ,,pod parasolem'' nieco przy okazji :-)

  • 75. Data: 2013-04-12 14:35:39
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-10 22:18, Michal Tyrala pisze:

    > Mi tym sposobem na Woodstocku wypadły drobniaki i to jest koniec moich
    > tego typu przygód :)

    Chyba na bungee ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 76. Data: 2013-04-12 20:56:08
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 4/6/2013 1:42 PM, Pszemol wrote:
    > No cóż... :-(

    moze to ci sie do czegos przyda:
    http://arstechnica.com/apple/2013/04/apple-poised-to
    -pay-53-million-over-water-damaged-iphone-warranties
    /
    http://is.gd/hngatB
    <rs>

  • 77. Data: 2013-04-12 22:31:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 12 Apr 2013 14:35:39 +0200, Krystek wrote:

    > Chyba na bungee ;)

    Chyba predzej przy wlazeniu do namiotu, o ile pamietam :)

  • 78. Data: 2013-04-12 23:57:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > moze to ci sie do czegos przyda:
    > http://arstechnica.com/apple/2013/04/apple-poised-to
    -pay-53-million-over-water-damaged-iphone-warranties
    /
    > http://is.gd/hngatB

    Widziałem to... dotyczy zbyt wrażliwych zujników wilgoci w starych modelach.
    Mi się przytrafiło to w iPhone5. Poza tym - FAKTYCZNIE mi wpadł do wody :-)
    Więc nie bardzo kwalifikuje się to na naprawę gwarancyjną - co innego gdyby
    iPhone przestał mi działać bo posiedział sobie w zapoconej kieszeni kurtki
    narciarskiej - ale na to nie jest wrażliwy. Z wiaderkiem słonej wody już
    gorzej ;-)

  • 79. Data: 2013-04-13 01:02:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 16:57:18 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > Mi się przytrafiło to w iPhone5. Poza tym - FAKTYCZNIE mi wpadł do wody :-)
    > Więc nie bardzo kwalifikuje się to na naprawę gwarancyjną

    A w instrukcji cos pisze zeby nie wrzucac do slonej wody ?

    Poza tym to i tak powinno kilkanascie minut trwac, a nie kilka sekund,
    wiec czuj sie usprawiedliwiony :-)

    Tylko ... chyba juz za pozno. No chyba ze teraz serwisy juz nie patrza
    na kolor naklejki :-)

    J.

  • 80. Data: 2013-04-13 01:30:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wiec czuj sie usprawiedliwiony :-)
    >
    > Tylko ... chyba juz za pozno. No chyba ze teraz serwisy juz nie patrza

    Nie wiem czemu mnie wszyscy namawiają abym zanosił ten telefon do Apple
    na gwarancji... Koleżanka z pracy też. Ja bym się wstydził tak naciągać
    pałę.