  • 41. Data: 2013-04-08 00:14:24
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:5161ee81$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://www.plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienc
    i/Promocje/MamNajlepszySmartfon/BezLimitu/

    Dzięki. Wybór jest zarąbisty: 2, słownie dwie słuchawki.

    Ciekawe czy rzeczywiście iPhone5 nie działa w LTE tylko
    z powodu "botak" czy jest może jakiś techniczny powód.

  • 42. Data: 2013-04-08 00:16:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Apr 2013 21:54:42 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):
    > Żeby było śmieszniej, to Apple decyduje, czy dany operator ma czy nie ma
    > LTE. Moduł LTE jest włączany poprzez modyfikację ustawień sieciowych. Ale
    > burdel też tam mają. W sieci Polkomtela działają iPady numer czwarty (czyli
    > bez numeru), a nie działają iphone'y numer piąty. Botak!

    Z tym ze historia zna takie przypadki.
    Zamowil operator telefony bez opcji XX, to takie dostal, taniej.
    Sprzet na pokladzie byl, ale zablokowany ...

    J.

  • 43. Data: 2013-04-08 01:21:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    i/Promocje/MamNajlepszySmartfon/BezLimitu/

    > Dzięki. Wybór jest zarąbisty: 2, słownie dwie słuchawki.

    No. W najlepciejszej pod słońcem sieci AT&T wybór jest dużo większy. Jest
    jeszcze HTC :-P

    > Ciekawe czy rzeczywiście iPhone5 nie działa w LTE tylko
    > z powodu "botak" czy jest może jakiś techniczny powód.

    Oczywiście, że tak. Polkomtel blokuje.
    :-P

  • 44. Data: 2013-04-08 02:09:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    i/Promocje/MamNajlepszySmartfon/BezLimitu/

    > No. W najlepciejszej pod słońcem sieci AT&T wybór jest dużo
    > większy. Jest jeszcze HTC :-P

    A no jest dużo większy...
    Nie wiem jak patrzyłeś na witrynę AT&T ale jak ja ustawię się
    na wybór abonamentu 2yr i zaznaczę że chcę słuchawkę z 4G
    LTE to dostaję nie 2, nie 3 ale 26 różnych słuchawek do wyboru...

    Poza iPhone5 i Samsungiem Galaxy w różniastych wersjach
    masz jeszcze słuchawki od Sony, LG, Motoroli, HTC, Nokii,
    Blackberry i Pantecha. Celowo siejesz dezinformacje o AT&T
    czy niezdarny jesteś na tyle aby nie umieć zweryfikować danych?

    > Oczywiście, że tak. Polkomtel blokuje.
    > :-P

    Chodziło mi raczej o powód taki, że Polkomtel ma inne pasmo
    niż te które iPhone wspiera. Albo coś w tym guście...
    W każdym razie jeśli prawdą jest że Polkomtel jest jedynym
    opem oferującym w Polsce LTE i tenże operator ma raptem
    dwie zarąbiste słuchawki do wyboru to nie ma co mówić:
    LTE w Polsce leży i kwiczy. Trudno się dziwić że Polacy
    Samsunga wybierają skoro jest to jedyna nowoczesna opcja
    jaką im dano do wyboru... :-(

  • 45. Data: 2013-04-08 08:20:25
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-06 19:42, Pszemol pisze:
    > No cóż... :-(
    > Nauczka aby nie nosić telefonu luzem w górnej kieszeni koszuli...

    To w końcu gdzie mamy te cholerne telefony nosić, kupić damską torebkę,
    czy co?

    Wyrazy współczucia z powodu straty przyjaciela:-)

  • 46. Data: 2013-04-08 14:18:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message

    > To w końcu gdzie mamy te cholerne telefony nosić,
    > kupić damską torebkę, czy co?

    No miałem na myśli aby nie nosić go tam w czasie robót domowych
    takich jak podmiana wody w akwarium czy naprawa spłuczki w kiblu
    czy inne typowe "mokre" roboty jakimi zajmuje się męzczyzna w domu :-)

    > Wyrazy współczucia z powodu straty przyjaciela:-)

    Dzięki... widzę że rozumiesz co się stało ;-)

  • 47. Data: 2013-04-08 19:01:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.04.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Co to był za akwen?

    Port jachtowy w ujściu rzeki, pewnie nie była słona, ale czysta też
    na pewno nie.

    > Defy jest wodoodporna?

    Owszem, to jedna z jej największych zalet.

    > Outdoorowy nie znaczy że wytrzyma zanurzenie...
    > I to w wodzie morskiej.
    > Nie miał problemów na nartach w zapoconej kurtce, śniegu.
    > Ale wiaderka ze słoną wodą (ok 3% soli) nie przeżył :-(

    Niby tak, ale deszcze ostatnio podobno kwaśne, itd.

    > Nie, to nie w moim stylu. Utopiłem telefon - moja wina. Moja strata.
    > Nie będzie nikt inny odpowiadał finansowo za moje własne błędy.

    To żart był, ale jak znajdę kolejnego _dobrego_ wodoodpornego
    smartfona to kupię. Nie rozumiem czemu motka nie robi następcy Defy.

    --
    kakmaratgmaildotocom

  • 48. Data: 2013-04-08 19:45:50
    Od: atm <...@v...pl>

    > To żart był, ale jak znajdę kolejnego _dobrego_ wodoodpornego
    > smartfona to kupię. Nie rozumiem czemu motka nie robi następcy Defy.

    Teoretycznie jest - w koncu pojawila sie Xperia V, tyle ze ma
    nieprzyzwoita cene w stosunku do tego co oferuje.
    Ten bylby nawet lepszy bo wszystko odporny, tyle ze chyba trudno dostepny:
    http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones/SGH-I54
    7ZKAATT

  • 49. Data: 2013-04-09 12:18:09
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.04.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:
    > Teoretycznie jest - w koncu pojawila sie Xperia V, tyle ze ma
    > nieprzyzwoita cene w stosunku do tego co oferuje.

    No niby na niego czekałem, ale się nie doczekałem i czasem telefon
    noszę w torebce foliowej:)

    > Ten bylby nawet lepszy bo wszystko odporny, tyle ze chyba trudno dostepny:
    > http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones/SGH-I54
    7ZKAATT

    No ciekawy, tyle że już raz kupiłem Samsunga Galaxy, gdzie zapomnieli
    napisać w specyfikacji ile ma RAMu. Okazało się że nie napisali bo nie
    włożyli RAMu, ech i7500, a miał mieć wszystko ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 50. Data: 2013-04-09 12:40:45
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-09 12:18, kakmar wrote:

> [...]
    > napisać w specyfikacji ile ma RAMu. Okazało się że nie napisali bo nie
    > włożyli RAMu, ech i7500, a miał mieć wszystko ;)

    No co za czasy - mowie i mam, i to w przyzwoitej cenie w stosunku do ok
    2000zl na Xperie V:
    http://www.gsmmaniak.pl/195896/samsung-galaxy-xcover
    -2-ofercie-euro/