  • 31. Data: 2013-04-07 22:44:40
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Przykre że znowu zchrzanili kompatybilność tego LTE na świecie.
    > Że też nikt się nie nauczył po lekcji z 50/60Hz czy z PAL/SECAM/NTSC...
    > Czy wielu innymi takimi różnicami nawet w technice komórkowej (np 3G).

    Aby ogarnąć ten burdel, który Amerykanie sami sobie zrobili, trzeba dwóch
    modeli, a i te nie pokrywają wszystkich możliwych kombinacji.
    Na resztę świata przeznaczyli jeden. Też nie pokrywa. Ale przecież Wyznawcy
    i tak kupią, więc po co się nimi przejmować?
    :-P

  • 32. Data: 2013-04-07 22:45:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Niby to takie oczywiste, ale na ich stronie http://www.apple.com/iphone/LTE/
    > wymieniają tylko bardzo nieliczne państwa europejskie, i Polski tam nie ma.

    Ale pasma w Europie i w paru innych krajach używających GSM są
    zestandaryzowane.

  • 33. Data: 2013-04-07 23:00:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Apr 2013 20:45:44 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ale pasma w Europie i w paru innych krajach używających GSM są
    > zestandaryzowane.

    Tylko ze uzywane sa rozne. Vodafone w Niemczech uzywa np 800MHz,
    czy nie bedzie niespodzianek ze "u nas dziala, a reszta nas nie obchodzi".

    J.

  • 34. Data: 2013-04-07 23:46:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Ale pasma w Europie i w paru innych krajach używających GSM są
    > zestandaryzowane.

    Co zatem powoduje że wymieniona jest na liście mała Portugalia, Węgry
    i nawet mikroskopijny Luxemburg a nie ma na liście dużej Polski?
    Czy jesteśmy częścią tego standardu czy Polska ma swój "burdel", jak USA?

  • 35. Data: 2013-04-07 23:47:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Na resztę świata przeznaczyli jeden. Też nie pokrywa. Ale przecież
    > Wyznawcy i tak kupią, więc po co się nimi przejmować?

    Ciekawe ile jest różnych wersji Samsunga Galaxy S III LTE?

  • 36. Data: 2013-04-07 23:49:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tylko ze uzywane sa rozne. Vodafone w Niemczech uzywa np 800MHz,
    > czy nie bedzie niespodzianek ze "u nas dziala, a reszta nas nie obchodzi".

    Jak najbardziej tak może podchodzić do zagadnienia operator dający
    telefon z dużym upustem w abonamencie... Gorzej że tu omawiamy
    telefon "unlocked" kupiony *za pełną cenę* u producenta, nie operatora.

  • 37. Data: 2013-04-07 23:50:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko ze uzywane sa rozne. Vodafone w Niemczech uzywa np 800MHz,
    > czy nie bedzie niespodzianek ze "u nas dziala, a reszta nas nie obchodzi".

    Żeby rozwiać Twoje wątpliwości:
    http://uke.gov.pl/decyzja-ke-w-sprawie-pasma-800-mhz
    -5737

    i praktyka (oczekiwana)
    http://www.parkiet.com/artykul/1313747.html

  • 38. Data: 2013-04-07 23:54:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > i nawet mikroskopijny Luxemburg a nie ma na liście dużej Polski?
    > Czy jesteśmy częścią tego standardu czy Polska ma swój "burdel", jak USA?

    Bo gdybyś cokolwiek wiedział o sprzęcie, który raczyłeś dziś utopić, na tej
    stronie są wymienieni operatorzy pobłogosławieni przez Apple (czytaj -
    dający mu dużo kasy). W PL sieć LTE ma - jak na razie - Polkomtel i on nie
    dostąpił zaszczytu bycia namaszczonym
    Żeby było śmieszniej, to Apple decyduje, czy dany operator ma czy nie ma
    LTE. Moduł LTE jest włączany poprzez modyfikację ustawień sieciowych. Ale
    burdel też tam mają. W sieci Polkomtela działają iPady numer czwarty (czyli
    bez numeru), a nie działają iphone'y numer piąty. Botak!

  • 39. Data: 2013-04-08 00:03:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo gdybyś cokolwiek wiedział o sprzęcie, który raczyłeś dziś utopić, na
    > tej
    > stronie są wymienieni operatorzy pobłogosławieni przez Apple (czytaj -
    > dający mu dużo kasy).

    Dlaczego zwracasz się do mnie takim tonem jakbyś był rozczarowany
    że czegoś śmiem nie wiedzieć o telefonie którego używam?
    Skąd ta agresja pod moim adresem w Twojej wypowiedzi??
    panuj nad emocjami! ;-)

    > W PL sieć LTE ma - jak na razie - Polkomtel i on nie
    > dostąpił zaszczytu bycia namaszczonym

    Przykre... czyżby więc iPhone5 w USA był dużo szybszy niż jakikolwiek
    telefon może być w Polsce... ?

> [...]
    > (czyli
    > bez numeru), a nie działają iphone'y numer piąty. Botak!

    Jakis inny telefon działa w Polkomtelu w trybie LTE?

  • 40. Data: 2013-04-08 00:09:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Jakis inny telefon działa w Polkomtelu w trybie LTE?

    http://www.plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienc
    i/Promocje/MamNajlepszySmartfon/BezLimitu/