  • 91. Data: 2013-04-15 13:46:34
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 12:30:05 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

    > zapomniało. Poza tym telefon do robienia zdjęć? Strata czasu. Ja w swoim
    > lubię go tylko za funkcję szybkiego uruchamiania, bo normalnemu jednak
    > trochę czasu zajmuje odpalenie.

    A jednak przy dobrej jakości zdjęć jest to fajne rozwiązanie.
    Już dawno myślałem o jakiejś kieszonkowej małpce robiącej dobre fotki i
    video, żeby mieć ją tam, gdzie nie chce sie nosić lustrzanki.
    Telefon z dobrym aparatem rozwiązał ten problem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 92. Data: 2013-04-16 01:34:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > i video, żeby mieć ją tam, gdzie nie chce sie nosić lustrzanki.
    > Telefon z dobrym aparatem rozwiązał ten problem

    Dokładnie - w 100% popieram.
    Telefon będzie użyty tam gdzie zapomniałeś wziąć ze sobą dobrego aparatu.

  • 93. Data: 2013-04-16 01:36:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message

    > ROTFL:
    > http://myapple.pl/content/4269-iphone-5-ma-problemy-
    z-wytrzymaloscia-obudowy.html

    Ktoś tu proponował aby trzymać w tylnej kieszeni spodni...
    Takie są potem efekty. Ale trzeba przyznać że Gorilla Glass
    jest zarąbiście giętkie skoro wytrzymało taki promień zgięcia.

  • 94. Data: 2013-04-16 01:38:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jaki brand, taka dbałość o użyszkodnika po zakupie. Zalałem dość mocno
    > laptopa Toshiba. Zdechł całkowicie. Wysuszyłem i zawiozłem do serwisu. Na
    > gwarancji jeszcze był. Wymienili płytę główną o wartości ok. 1000 zł +
    > robocizna. Do zapłaty: 0 zł. Słownie: ZERO ZŁOTYCH.
    > Toteż przy zakupie kolejnego nie miałem wątpliwości co do firmy. Ale
    > kolejny już będzie chyba inny, bo trochę za bardzo się cenią.

    Czyli nie dbałość o użytkownika bo oszukałeś producenta...

  • 95. Data: 2013-04-16 01:45:39
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-16 01:34, Pszemol pisze:
    > Telefon będzie użyty tam gdzie zapomniałeś wziąć ze sobą dobrego aparatu.

    No i pod warunkiem, że będzie dość jasno. Bo już przy całkowitym
    zachmurzeniu i nisko położonym słońcu trudno jest coś zrobić.
    Jakieś naprawdę pamiątkowe można, ale takie sytuacje w większości
    przypadków można przewidzieć no i wtedy jedynie przyzwoity aparat.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 96. Data: 2013-04-16 01:49:09
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=RiYyS7X5x6Q :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 97. Data: 2013-04-16 02:08:27
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-16 01:38, Pszemol pisze:
    > Czyli nie dbałość o użytkownika bo oszukałeś producenta...

    Bzdura. Zawiozłem do autoryzowanego serwisu. Pani się pyta: co się
    stało. No to mówię, że się nie uruchamia. Naklejki nie wybieliłem.
    Została czerwona. I liczyłem się z tym, że powiedzą, że zalany i nie
    podlega gwarancji, ale mogą naprawić za tyle a tyle. I gdyby się
    opłacało, to bym zapłacił za naprawę, a gdyby nie, to bym odebrał
    zepsutego i zapłacił 100 zł za diagnozę, albo bym nie odebrał i by sobie
    zezłomowali. A że dbają o klienta, to taki efekt.
    No ale jak ty jesteś taki świątojebliwy wyznawca 'biednych' firm,
    których nie stać na taki gest dla wiernego klienta, to współczuję.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 98. Data: 2013-04-16 04:30:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > zł za diagnozę, albo bym nie odebrał i by
    > sobie zezłomowali. A że dbają o klienta, to taki efekt.

    Zalałeś, wysuszyłeś (usuwając więc ślady uszkodzenia), zaniosłeś
    do serwisu nie mówiac że zalałeś, bo na pytanie co się stało
    ZATAIŁEŚ prawdziwą przyczynę niedziałania. Czyli w języku ludzi
    uczciwych i honorowych: zwyczajnie oszukałeś.
    Serwis Cię nie przyłapał na tym oszustwie - tutaj zgoda, nie
    zauważyli nalepki, albo z innego powodu nie wyszło na jaw...
    A że sobie to tak tłumaczysz żeby się czuć lepiej ze swoim
    oszustwem (dla mnie dosyć ewidentnym i bezdyskusyjnym)
    to już Twoja sprawa.

    > No ale jak ty jesteś taki świątojebliwy wyznawca 'biednych' firm, których
    > nie stać na taki gest dla wiernego klienta, to współczuję.

    Nie złość się na mnie, że nazywam rzeczy po imieniu tak jak widzę :-)

  • 99. Data: 2013-04-16 06:46:07
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-16 04:30, Pszemol pisze:
    > Serwis Cię nie przyłapał na tym oszustwie - tutaj zgoda, nie
    > zauważyli nalepki, albo z innego powodu nie wyszło na jaw...

    Pieprzysz. Serwis zapewne nie zauważył, bo nie chciał zauważyć -
    serwisanci też chcą zarabiać, a żeby zarabiać, muszą mieć pracę.
    Serwis niezależny (choć autoryzowany) i nikt im tam na ręce nie patrzy.
    Nawet nie można mieć tu pewności co padło. Może tylko jakiś bezpiecznik,
    a im się akurat bardziej opłacało wymienić płytę główną?
    No i jak się czepiasz słówek, to sprecyzuję: pani pytała o objawy. To
    zgodnie z prawdą powiedziałem, że się nie uruchamia. A skoro tę naklejkę
    zobaczyłem ja, to jakim cudem oni mogli nie zauważyć?
    Natomiast wysuszyłem, bo miałem nadzieję, że po wysuszeniu zacznie
    działać. Zwłaszcza że nie padł od razu po zalaniu i pracował jeszcze
    ileś tam godzin.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 100. Data: 2013-04-16 11:41:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    z-wytrzymaloscia-obudowy.html

    >Ktoś tu proponował aby trzymać w tylnej kieszeni spodni...
    >Takie są potem efekty.

    A Ty gdzie proponowales ? Bo na piersi nie :-)

    > Ale trzeba przyznać że Gorilla Glass
    >jest zarąbiście giętkie skoro wytrzymało taki promień zgięcia.

    No, zupelnie jakby nie ze szkla :-)

    J.