eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPhone5 nie jest wodoodporny...Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Date: Mon, 15 Apr 2013 21:30:01 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 2
    Message-ID: <kkicu3$lgk$1@dont-email.me>
    References: <kjpmlk$bvi$1@dont-email.me>
    <516858ab$0$63582$c3e8da3$14a0410e@news.astraweb.com>
    <kk9vq2$cbb$1@dont-email.me> <516bc03c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <kki2sf$v0o$1@dont-email.me> <516c9678$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 16 Apr 2013 02:27:15 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="4019639876fb17f99859f5a942be2d4f";
    logging-data="22036";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX185W2122ypQyG24nlBT3AI4"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <516c9678$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:174qtU5Lc21titvt3mv73mNZkAo=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044647
    [ ukryj nagłówki ]

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message
    news:516c9678$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2013-04-16 01:38, Pszemol pisze:
    >> Czyli nie dbałość o użytkownika bo oszukałeś producenta...
    >
    > Bzdura. Zawiozłem do autoryzowanego serwisu. Pani się pyta: co się stało.
    > No to mówię, że się nie uruchamia. Naklejki nie wybieliłem. Została
    > czerwona. I liczyłem się z tym, że powiedzą, że zalany i nie podlega
    > gwarancji, ale mogą naprawić za tyle a tyle. I gdyby się opłacało, to bym
    > zapłacił za naprawę, a gdyby nie, to bym odebrał zepsutego i zapłacił 100
    > zł za diagnozę, albo bym nie odebrał i by
    > sobie zezłomowali. A że dbają o klienta, to taki efekt.

    Zalałeś, wysuszyłeś (usuwając więc ślady uszkodzenia), zaniosłeś
    do serwisu nie mówiac że zalałeś, bo na pytanie co się stało
    ZATAIŁEŚ prawdziwą przyczynę niedziałania. Czyli w języku ludzi
    uczciwych i honorowych: zwyczajnie oszukałeś.
    Serwis Cię nie przyłapał na tym oszustwie - tutaj zgoda, nie
    zauważyli nalepki, albo z innego powodu nie wyszło na jaw...
    A że sobie to tak tłumaczysz żeby się czuć lepiej ze swoim
    oszustwem (dla mnie dosyć ewidentnym i bezdyskusyjnym)
    to już Twoja sprawa.

    > No ale jak ty jesteś taki świątojebliwy wyznawca 'biednych' firm, których
    > nie stać na taki gest dla wiernego klienta, to współczuję.

    Nie złość się na mnie, że nazywam rzeczy po imieniu tak jak widzę :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: