eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPhone5 nie jest wodoodporny...Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Date: Mon, 15 Apr 2013 18:38:29 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <kki2sf$v0o$1@dont-email.me>
    References: <kjpmlk$bvi$1@dont-email.me>
    <516858ab$0$63582$c3e8da3$14a0410e@news.astraweb.com>
    <kk9vq2$cbb$1@dont-email.me> <516bc03c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 15 Apr 2013 23:35:44 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="4019639876fb17f99859f5a942be2d4f";
    logging-data="31768";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+ciPpK0t9Tm1STu3l49/y3"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <516bc03c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:5kdB8HCmwAAU+Wx62HU1CLOpvQo=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044642
    [ ukryj nagłówki ]

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message
    news:516bc03c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2013-04-12 23:57, Pszemol pisze:
    >> Poza tym - FAKTYCZNIE mi wpadł do wody :-)
    >> Więc nie bardzo kwalifikuje się to na naprawę gwarancyjną - co innego
    >> gdyby
    >> iPhone przestał mi działać bo posiedział sobie w zapoconej kieszeni
    >> kurtki
    >> narciarskiej - ale na to nie jest wrażliwy.
    >
    > Jaki brand, taka dbałość o użyszkodnika po zakupie. Zalałem dość mocno
    > laptopa Toshiba. Zdechł całkowicie. Wysuszyłem i zawiozłem do serwisu. Na
    > gwarancji jeszcze był. Wymienili płytę główną o wartości ok. 1000 zł +
    > robocizna. Do zapłaty: 0 zł. Słownie: ZERO ZŁOTYCH.
    > Toteż przy zakupie kolejnego nie miałem wątpliwości co do firmy. Ale
    > kolejny już będzie chyba inny, bo trochę za bardzo się cenią.

    Czyli nie dbałość o użytkownika bo oszukałeś producenta...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: