    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Date: Sun, 7 Apr 2013 12:31:20 +0200

    Dnia Sat, 6 Apr 2013 21:08:29 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Czy ja wiem czy najgorzej... w toalecie przynajmniej woda a nie
    > elektrolit idealnie przewodzący... Łatwiej naprawić po toalecie.

    Moze i latwiej, ale gowniana robota :-)

    > Wychodzi że w kieszeni spodni, unikać kieszeni koszuli.

    A odporny na giecie ?

    > Zanim go zdążyłem rozebrać aby odłączyć baterię to się sam
    > ugotował we własnym sosie: skwierczał wewnątrz i zrobił się
    > momentalnie gorący - nie zdążyłem sięgnąć do szuflady po
    > śrubokręt. W tym konkretnym wypadku wychodzi wada:
    > niełatwa wymienialność/wyjmowalność baterii kosztowała
    > mnie telefon.

    I tak dziwne - slona woda az tak dobrze nie przewodzi przy napieciach 3-4V.
    Pare mA wiecej poplynie.

    > To nie chodzi o to czy "stać" czy nie stać - raczej czy chcę wydać kasę
    > na zabawkę... Myślałem o tym i dziś nie.

    No jak to nie ? Przeciez taki fajny byl, hamerykanski, tak ulatwial zycie
    :-)

    > Mam iPhone4. Jeśli już to poczekam na iPhone 5S lub iPhone 6
    > skoro i tak muszę zapłacić
    > całą kwotę bez upustu abonamentowego przez następne 2 lata...

    Ten argument uznaje ... ale meczyc sie z ta powolna landara za glupie 499$?

    > Akurat na zawartości pamięci nie zależy mi za bardzo - używałem
    > tego telefonu ile - miesiąc? 6 tygodni? niewiele się tam uzbierało.
    > Chodziło mi raczej o przewrotność losu i nieprzewidywalność
    > przyszłości :-)

    Ja niekoniecznie o zawartosci, co sprzecie - karty nie musialbys dokupowac.
    No chyba ze tez juz zezarta.

    > Nie wiem czemu ale ten z tym blenderem mnie wkurza...
    > To naprawdę rozrywka dla plebsu.

    reklama jak rozumiem, ale ja tylko o podejsciu do klienta przy zwrocie
    kamery, ktora wpadla tam gdzie nie powinna :-)

    J.