  • Data: 2013-04-07 17:11:47
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 08:30:55 -0500, Pszemol napisał(a):
    > No mówię Ci, że się ugotował. Był gorący i trzeszczał w środku.

    Cos sp* ..

    > Gdzie widziałeś iPhone5 bez kontraktu za taką niską kwotę?
    > Apple sprzedaje bez kontraktu telefony w cenie $650/$750/$850
    > w zależności od ilości pamięci (16GB/32GB/64GB).

    No i co, nie stac cie 150$ doplacic ? :-P

    > Reklama, ok, można oglądnąć pierwszy raz... ale to już nudne jest.
    > Co do gwarancji to nie widziałem jeszcze takiej, co uwzględnia
    > mechaniczne uszkodzenia czy też nieużywanie zgodne z przeznaczeniem.
    > A kamera nie jest przeznaczona do mielenia w blenderze...

    Ale tu bylo jakies dodatkowe rozszerzenie.
    Tylko nie zadzialalo :-)

    Ale zaraz - jest na ajfonie napis - nie nosic w kieszeni na piersi ?
    Przeciez powinni wiedziec ze jak sie robi sliska obudowe, to bedzie
    wypadac, wpadnie do wody, a ze sie wtedy piecze ... to produkt
    niebezpieczny jest, niech oddaja pieniadze :-)

    J.