  • Data: 2013-04-07 18:55:43
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 11:23:02 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Że co?

    Cos Apple spierdolil ..

    > Nie wiem czemu Cię to tak dziwi...
    > Miesiąc temu wydałem ponad $400 na telefon.
    > To jest już dużo, biorąc pod uwagę że można kupić za to całkiem
    > niezły laptop...

    Z laptopem chodzic nie bedziesz :-)

    > Teraz miałbym wydać ponad $700 jeszcze raz?

    No skoro przeprowadziles analize i stwierdziles ze zabawka za 400$ jest ci
    potrzebna, do dziwie sie ze teraz nie chcesz wydac raptem 650.
    potrzeby sie zmienily, czy juz nie myslisz ze tych pare zielonych to
    przeciez kazdego stac i powinien sobie kupic fajny telefon :-)

    > Tyle wydałem niedawno na 55-calowy telewizor marki LG do
    > drugiego pokoju...

    no to chodz z telewizorem, tylko nie utop :-P

    > Jasne...

    No ale powinni wiedziec ze utopienie sie zdarza i ze towar nie powinien nie
    powinien sie wtedy zapalac, a u ciebie cos niepokojaco skwierczalo :-P

    J.