  • 161. Data: 2011-11-26 12:55:35
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-11-2011 09:54, Adramelech pisze:
    > Miałem Omnie II z ekranem Amoled(nie super) i w całkowitej ciemności czarny
    > ekran jednak emitował jakąś delikatną poświatę. Gdy oczy przyzwyczaiły się do
    > ciemności można było zobaczyć że przy włączonym telefonie, czarny ekran nie
    > jest idealnie czarny.

    Owszem, ale przy takim natężeniu jest to parametr praktycznie
    niemierzalny więc uznawany jest jako "infinity". W przeciwieństwie do
    koreańskiego ekranu LCD z ajfona który świeci czernią jak żarówka:)

    --
    Paweł

  • 162. Data: 2011-11-26 13:09:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 21:08, Pszemol pisze:
    > Ach... to usilnie próbujesz robić?
    > Tak bardzo chcesz być kolegą Waldusia? Przykre.

    Przemusiu, Waldka to ja znam jeszcze z czasów świetności IRCa.
    Oczywiście zdarza się, że mamy mocno odmienne poglądy ale jakoś da się z
    tym żyć bez zbędnego obrażania się i tupania nóżkami. Ty z kolei jesteś
    jakimś ewenementem, pierniczysz głupoty i nic do ciebie nie trafia - a
    jak już dotrze że nie masz racji, to porzucasz wątek albo usiłujesz
    udowodnić że nic takiego napisałeś. Taką postawę określa się mianem trolla.

    --
    Paweł

  • 163. Data: 2011-11-26 15:26:54
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@y...org> Odpowiedz na

    > Jest lepszy dowcip, ciekawe jak azbestowy beton sobie z tym poradzi: -
    > TomTom na Artemisie (HTC P3300, MDA Compact III z procesorem 195 MHz)
    > chodził szybciej niż na iPhone 3G

    Ale MDA nie ma multitacha a po za tym ciebie i tak nie stać.
    ;)))

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 164. Data: 2011-11-26 15:34:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Rok temu miałem badanie pracownicze, oczy mam w porządku,
    > nie muszę nosić okularów. Chciałem być ironiczny, chyba mi nie wyszło.

    Ja też odebrałem Twoją odpowiedź jako żart...
    Bo przecież wiadomo każdemu że przy tych rozmiarach pikseli
    ich osobno nie będziesz widział a będą tylko efekty pośrednie.
    Mniej wyraźne kontury małych fontów, kolorowa poświata i cienie
    wokół małych literek bo font będzie musiał być celowo rozmazany
    szarością bo brakło czarnych pikseli na zrobienie okrągłej kreski itp.

    > Raczej chciałem ci dać znać że z tymi pikselami to twoje subiektywne
    > odczucie. W dodatku masz je dlatego że nie porównywałeś sobie ekranu 4.3"
    > WVGA vs 3.5 iPhona, a 4" ~390x650 w Galaxy S. Naprawdę poszukaj SII.

    Nigdzie nie napisałem że widziałem pojedyncze piksele.
    A co do SII to zdecydowanie poszukam i pójdę do sklepu z aparatem
    foto i porównam obrazy robiąc wyraźne fotografie swoim Powershot G9.

  • 165. Data: 2011-11-26 15:36:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 15:26:54 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > Ale MDA nie ma multitacha a po za tym ciebie i tak nie stać.
    > ;)))

    Wtedy nic nie miało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 166. Data: 2011-11-26 15:41:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Znaczy uznałeś dla siebie że istnieje poewna optymalna wielkość literek
    > które by się wygodnie czytało? Literki o wielkości wysokości 8 pikseli
    > (bo z takimi mamy do czenienia w przykładowym gifie)okazały się za
    > małe, i to nie zależnie od gęstości pikseli.
    >Wiec to nie gęstość jest kluczem, a sama wielkość literek.

    Po pierwsze - rozmiaru liter nie określaj w takich porównaniach
    w pikselach, bo jak sam widzisz każdy display ma inną gęstość
    pikseli i inne rozmiary a zatem inne milimetry zajmie kwadrat
    wielkości 5x5 pikseli na Galaxy S, inne na monitorze komputerowym
    20" a inne na iPhone4.

    Ustal wielkość liter w MILIMETRACH jaka jest dla Ciebie czytelna
    na jednym ekranie i jaka jest na drugim ekranie i być może okaże
    się tak jak w moim przypadku, że na iPhone4 mniejsze literki będą
    wciąż czytelne niż na Galaxy S czy Droid Razr.

    Po drugie - dobrze przyjrzałem się tym literom... 8 pikseli to miały
    w pionie i dotyczy to tylko liter wysokich, takich jak b, t, d itp...
    Literki niskie typu e,o,c,n zbudowane są tam na siatce 5x5 pikseli.
    Tak skąpa siatka to za mało aby odwzorować ładnie literę aby
    była wyraźnie różna od innych, podobnych liter z odległości...

> [...]
    > większy ekran, tym wektorowe literki można sobie bardziej
    > powiększyć by otrzymać otymalną ilość literek w stosunku do tekstu.
    > Dla nie takie optimum to czcionka wysokości ~32 pikseli:
    > http://www12.zippyshare.com/v/80621102/file.html - foto ekranu - dopatrz
    > się
    > tam piskeli.
    > i screen shot http://www12.zippyshare.com/v/80621102/file.html oryginału.
    > Mniejsze literki męczą już oczy przy dłuższym czytaniu, większe zajmują za
    > dużo ekranu(czyt. ekran 4.3" jest zamały na większe literki).

    Podaj mi rozmiar tych liter z milimetrach i podaj z jakiej odległości
    je oglądasz. Inaczej rozmowa w pikselach ma sens tylko gdy obaj
    mamy te same wyświetlacze.

    Coś Ci się chyba pomyliło...

  • 167. Data: 2011-11-26 15:45:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Przemusiu, Waldka to ja znam jeszcze z czasów świetności IRCa. Oczywiście
    > zdarza się, że mamy mocno odmienne poglądy ale jakoś
    > da się z tym żyć bez zbędnego obrażania się i tupania nóżkami.

    To, że reprezentujecie ten sam poziom to widać było wcześniej...

> [...]
    > do ciebie nie trafia - a jak już dotrze że nie masz racji, to porzucasz
    > wątek albo usiłujesz udowodnić że nic takiego napisałeś.

    Masz prawo do każdej swojej interpretacji, mimo że nieprawdziwa.
    Niestety nie od wczoraj jestem na usenecie i wiem że bywają tu
    ludzie na poziomie z którymi udaje się dogadać i rozumieją
    argumenty w lot ale są też półgłówki i kibole którzy nie rozumieją
    tego co czytają i wydaje im się że ktoś pierniczy głupoty, więc mają
    powód do brechtania się z ziomalami z ulicy... Miłej zabawy życzę.

  • 168. Data: 2011-11-26 15:48:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > do
    > ciemności można było zobaczyć że przy włączonym telefonie, czarny ekran

    Zaraz Ci DoQ napisze ze "pierniczysz głupoty" bo AMOLED mają
    nieskończony kontrast bo czarne jest czarne i dzielisz przez zero.
    A w ogóle to się nie znasz bo widziałeś zwichrowanymi oczami :-)

  • 169. Data: 2011-11-26 15:49:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Owszem, ale przy takim natężeniu jest to parametr praktycznie niemierzalny
    > więc uznawany jest jako "infinity". W przeciwieństwie do koreańskiego
    > ekranu LCD z ajfona który świeci czernią jak żarówka:)

    Poświata widoczna gołym okiem jest Twoim zdaniem niemierzalna, ekpercie???
    A toś walnął babola... Że też nie wstydzisz się gadać takich głupot...
    Musisz sam nie rozumieć konsekwencji tego co piszesz!

    Skoro wyłączony ekran nie jest idealnie czarny to kontrast nie jest
    nieskończony!

  • 170. Data: 2011-11-26 15:53:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote in message
    > Dnia Fri, 25 Nov 2011 08:25:50 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobał przy słoiku:
    >
    > Absolutnie nie potwierdzam Twoich doniesien.
    > Palcuje sie gorzej niz inne ekrany - tu akurat porownuje iP4 do DesireZ
    > ale podejrzewam, ze z innymi bedzie podobnie

    Bo tu nie chodzi o to że tłuszczu z odcisków palców nie przyjmuje
    ale o to, że łatwo je zetrzeć ręcznikiem papierowym czy tkaniną.
    Nie rozmazują się tak jak na ekranach bez specjalnego pokrycia.

    > Oj, oj tych posuniec musi byc wiecej niz raz by smog nie bylo - dodatkowo
    > z dwoch stron.

    Smugi na tyle nikomu nie przeszkadzają w oglądaniu treści obrazu.
    U mnie wystarczy posunąć raz - może częściej ręce myję niż Ty
    albo częściej spodnie piorę? :-P