  • 141. Data: 2011-11-25 20:27:33
    Temat: Re: iPhone4 wciąż najlepszy ekran LCD
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 21:15, Pszemol pisze:

    > To, że nie jesteś osamotniony w swej ignorancji być może Cię pociesza
    > ale nie znaczy że wykazałeś się jakąś mądrością. Może poczytaj sobie

    Może jednak przeczytasz to co powyżej napisano, tak chociaż ze 3x żebyś
    zrozumiał o czym była mowa.

    > o metalizowanych elektrodach w tych wyświetlaczach które odbijają
    > światło zewnętrzne czy piksel jest zapalony czy nie i w normalnych
    > warunkach oświetleniowych nawet niezaświecone piksele "świecą"
    > jak Księżyc w pełni...

    No patrz mam kilka telefonów, zarówno z LCD jak i AMOLED, żaden nie
    chce świecić jak księżyc w pełni. Z tym ze ja nie wdychałem azbestu,
    może tu pies pogrzebany.

    --
    Paweł

  • 142. Data: 2011-11-25 20:28:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-11-2011 21:09, Waldek Godel pisze:

    > do tego pamięci Szajsunga, płytka Foxconna, przód i tył od Corning Glass,

    Na pewno nie od Samsunga! Te pamięci nie maja prawa działać!!!

    --
    Paweł

  • 143. Data: 2011-11-25 20:40:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 21:28:19 +0100, DoQ napisał(a):

    > Na pewno nie od Samsunga! Te pamięci nie maja prawa działać!!!

    A jednak.
    Co więcej - Apple montuje w laptopach i monitorach montuje matryce
    Samsunga, od niego pochodzi też połowa dysków SSD do Macbooków Air,
    kontrolery grafiki w iPadach, itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 144. Data: 2011-11-25 21:54:06
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-11-25 21:09, Waldek Godel wrote:

    > Czyli Apple zrobiło wygląd, powłokę systemu oraz słynną antenę. No nic
    > tylko gratulować, prawdziwie emejzing.

    Antena to też kupiony pomysł. Gratulować i emejzing ich, tu masz rację.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 145. Data: 2011-11-25 22:04:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:54:06 +0100, TGor napisał(a):

    > Antena to też kupiony pomysł. Gratulować i emejzing ich, tu masz rację.

    ten nowy, który działa, to kupiony. Od Samsunga zresztą, choć pośrednio.

    W czwórce (bez S jak Samsung) jest oryginalna konstrukcja. I od razu widać
    efekty.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 146. Data: 2011-11-25 22:46:54
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 09:10:10 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > Miałeś nawigację w telefonie 6 lat temu czy nie miałeś?

    W telefonie nie ale w Palmie jak najbardziej tak i była to nawigacja
    typu OFF-LINE

    --
    AL

  • 147. Data: 2011-11-26 07:40:16
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> Odpowiedz na

    > Dnia Fri, 25 Nov 2011 09:10:10 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    > naskrobał przy słoiku:
    >
    > W telefonie nie ale w Palmie jak najbardziej tak i była to nawigacja
    > typu OFF-LINE

    Otóż to. Także wszystkie nawigacje PNA w 2005 roku (i wcześniej) też nie
    potrzebowały netu by wytyczać trasy. Procesory po 200MHz bez problemu sobie z
    tym radziły.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 148. Data: 2011-11-26 07:44:23
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jankf8.9ac.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Moje oczy nie są sokole tylko w przeciwieństwie do niektórych tutaj
    > nie mam oporów aby odwiedzić okulistę jak mi się wzrok popsuje...

    Rok temu miałem badanie pracownicze, oczy mam w porządku, nie muszę nosić
    okularów. Chciałem być ironiczny, chyba mi nie wyszło.

    > Jak ktoś harcerza zgrywa i okularów nie chce nosić a ślepy jak kura
    > po zmroku to już sam sobie na złość mamie uszy odmraża...

    > Bo zamazane były? :-)

    Raczej chciałem ci dać znać że z tymi pikselami to twoje subiektywne
    odczucie. W dodatku masz je dlatego że nie porównywałeś sobie ekranu 4.3"
    WVGA vs 3.5 iPhona, a 4" ~390x650 w Galaxy S. Naprawdę poszukaj SII.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 149. Data: 2011-11-26 08:11:58
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:jannd2.9a4.0@poczta.onet.pl:

    > "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Absolutnie nie!
    > Ale dlaczego miałoby się komfortowo czytać tekst gdzie
    > główna część literek jest złożona z rastra 5x5 pikseli?
    > Nie na tym polega przewaga ekranu o dużej gęstości pikseli.
    >
    > Przewaga polega na dokładniejszym rysowaniu liter o tej
    > samej wielkości na ekranie. Po prostu więcej pikseli przypada

    Znaczy uznałeś dla siebie że istnieje poewna optymalna wielkość literek które
    by się wygodnie czytało? Literki o wielkości wysokości 8 pikseli(bo z takimi
    mamy do czenienia w przykładowym gifie)okazały się za małe, i to nie zależnie
    od gęstości pikseli. Wiec to nie gęstość jest kluczem, a sama wielkość
    literek. Gdyby były 2x większe już by się je wygodniej czytało. A czym
    większy ekran, tym wektorowe literki można sobie bardziej powiększyć by
    otrzymać otymalną ilość literek w stosunku do tekstu.
    Dla nie takie optimum to czcionka wysokości ~32 pikseli:
    http://www12.zippyshare.com/v/80621102/file.html - foto ekranu - dopatrz się
    tam piskeli.
    i screen shot http://www12.zippyshare.com/v/80621102/file.html oryginału.
    Mniejsze literki męczą już oczy przy dłuższym czytaniu, większe zajmują za
    dużo ekranu(czyt. ekran 4.3" jest zamały na większe literki).

    Na mniejszym ekranie np 3.5", ale o większej gestości np 960x640 font o
    wysokości 32 pikseli będzie za mały by go konfortowo czytać. Konieczne będzie
    powiększenie literek by skompensować różnice rozdzielczości pewnie do
    wysokości ~50pikseli. Ale wtedy na małym ekranie zmnieści się jeszcze mniej
    literek i komfort czytania diabli wezmą.

    --
    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 150. Data: 2011-11-26 08:51:30
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    TGor <t...@o...pyl> Odpowiedz na news:jap2q4$9fd$1@news.onet.pl:

    > Antena to też kupiony pomysł. Gratulować i emejzing ich, tu masz rację.

    Tę wadliwą z ip4 wymyslili sami ale tą działającą z ip4s ponoć ukradli.
    http://9to5mac.com/2011/10/07/expert-iphone-4s-anten
    na-system-could-infringe-on-samsung-patents/

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d