  • Data: 2009-06-30 21:47:35
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX Przekliniak wrote:

    >> 1. Nokia ma straty, Apple nie
    >
    > Chwilowo.

    Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się
    podniosą

    > To chyba logiczne, że skoro Ovi i AndroidMarket, ledwo co wystartowały,
    > to są cienkie.

    Nie o to chodzi. Od ponad roku N trąbi, że inwestuje w internet. Od
    ponad roku nie widac tych inwestycji. Członkowie zarządu oficjalnie
    występują przeciwko bezpłatnym aplikacjom, usługom, CC itp.

    > Miej litość. Centralne repozytorium mnie odrzuca. Ja chcę by aplikacje
    > były trudnodostępne, upierdliwe i męczące. Dlaczego ? Bo tak mi się
    > podoba. Bo ja czegoś takiego oczekuję.

    Ja teżpotrafię spędzić dwa wieczory nad jakąś upierdliwą aplikacją. Ale
    pani Zosia z Gdańska nie. Dla nie albo działa albo nie działa. Problem
    polega na tym, że ciebie i mnie jesty 0,0001 %, reszta należy do pani Zosi.

    > Pożyjemy zobaczymy. Do upadku to jej daleko

    patrz #1

    > I to jest w niej piękne :-D

    Do czasu...

    > Jeden penis kto to pisał.