  • Data: 2009-07-01 05:58:18
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to czekalo ? MMS to wedle Apple jakas namiastka "maila" skoro jest
    > mail to po co MMS w USA nikt tego nei uzywa. Aloe jak Europa chce to sie
    > zrobilo. Co do kopiuj i wklej to zasadniczo mnie nei brakuje ale pewnei to
    > jakas wada byla dla niektorych skoro ja zrobili.

    No tak, lepiej napierdalać od nowa cały text niz po prostu go skopiować.
    To jest faktycznie wynalazek dla debili którzy nie wpadną na to że da się
    coś po prostu przenieść. Niewątpliwy krok na przód, może 'era iphona'
    powinna zakończyć żywot xero, kopiowanie już nie jest trendy. TERAZ SIĘ
    PRZEPISUJE.

    LOL