  • Data: 2009-07-01 05:30:25
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się
    > podniosą

    A dlaczego niby miałaby upaść? Nokia produkuje masę zwykłych telefonów.

    > Nie o to chodzi. Od ponad roku N trąbi, że inwestuje w internet. Od
    > ponad roku nie widac tych inwestycji. Członkowie zarządu oficjalnie
    > występują przeciwko bezpłatnym aplikacjom, usługom, CC itp.

    Dopóki jest SDK to mogą sobie występować.

    > Ja teżpotrafię spędzić dwa wieczory nad jakąś upierdliwą aplikacją.
    > Ale pani Zosia z Gdańska nie. Dla nie albo działa albo nie działa.
    > Problem polega na tym, że ciebie i mnie jesty 0,0001 %, reszta należy
    > do pani Zosi.

    Ja to rozumiem. Pytanie tylko po co iZosi smartfon? Nie szybciej, lepiej i
    prościej zwykły telefon.

    > patrz #1

    Owszem patrz #1

    Pażywiom, uwidim. Apple też parę lat temu stało na skraju bankructwa,
    dopiero Pracuś tchnął nową iStrategię. I popłynął strumień dolarów i stanęli
    na nogi. HTC już skontrowało dreamem, Nokia 5800. poczekajmy co z tego
    wyjdzie.

    > Do czasu...

    > O nie.

    Dla mnie to jeden .....

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D