  • Data: 2009-07-01 05:40:08
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szadzik pisze:

    > Nokia jest na rynku telefonów od lat wielu a Apple nie.

    Tym gorzej dla Nokii skoro firma "z kapelusza" pierwszym telefonem
    zajela 10% rynku

    > Kilka lat temu? Jesteś pewien ,że nie dwa lata temu? Kilka = więcej niż
    > dwa a ipoo jest na rynku dopiero 2. Równiutko 2 lata.

    Appstore dzial gdzies od polowy roku 2008.

    > Bo niby co ma być user frielndly w telefonie bez dotyku? Może miałeś na
    > myśli idiot-friendly, ale idioci nie kupują smartphonów więc problemu
    > nie ma.

    Oczywiscie .... SYmbiana Nokii mam od czasow Nokii 7650, wiec nie troluj
    juz wiecej. Fajnie sie jezdzi do pracy Velocypedem nie jest on wszak
    dla idiotow.

    > Jakiego dystansu? Niech Apple wyprodukuje najpierw tyle modeli ile
    > wyprodukowała do tej pory Nokia to porozmawiamy.

    Po co skoro jeden PIERWSZY model Apple pobil Nokie.

    > Związku żadnego z rynkiem telekomunikacyjnym też wielkiego nie ma, w
    > każdym razie nie takiego, który pozwala na ocenę, który producent robi
    > lepsze telefony.

    Oczywiscie takie nastolatki troje z usenetu w Polsce zawsze wiedza lepiej.

    > Wychodzi na to, że poświęciłeś swój czas na pisanie bzdur.

    Buhahha zabawny troll