  • Data: 2009-06-30 21:56:25
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 23:47:35 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jeszcze z rok. ALbo padną i zaczną znowu produkować kalosze, albo się
    > podniosą

    Pozostaje problem co mają produkować jak nie kalosze. Czyli jak telefon, to
    czym zaskoczyć klienta, żeby to kupił. Od blisko dwóch lat nie było w
    zasadzie żadnych nowości technologicznych które zachęciłyby ludzi do
    kupienia nowych fonów. Kolejne megapiksele i kolejne megabity już nie robią
    na nikim wrażenia. Ogryzkownia bardzo ładnie się wstrzeliła w dziure robiąc
    piękny system (choć pusty). Ale teraz już każdy telefon jest piękny, nawet
    iPoo się ludziom nudzi. Nokia poszła w dotykowy system, 5800 na razie się
    sprzedaje. Szaleństwa nie ma, ale się sprzedaje. N97 ma szanse być
    kosmiczną klapą - to klasa communicatorów, czyli oferta dla power-userów, a
    ci od dawna się kłóca, czy winmo czy ipoo.
    Jak wymyślą coś co się ludziom spodoba - to będa silni. Jak nie - to
    zostanie jak jest, raczej nie upadną. Miliony tanich fonów dla Kowalskich
    da im przeżyć.

    > Ja teżpotrafię spędzić dwa wieczory nad jakąś upierdliwą aplikacją. Ale
    > pani Zosia z Gdańska nie. Dla nie albo działa albo nie działa. Problem
    > polega na tym, że ciebie i mnie jesty 0,0001 %, reszta należy do pani Zosi.

    Ale pani Zosia jak kupuje nowy telefon, to wie co chciałaby mieć w nim i
    wie, że najlepiej Nokię. Bo tak.
    Panie Zosie kupują teraz tanie nokie o jakichś kompletnie dziwnych
    numerkach, nierzadko z odzysku zamiast kupić bezapelacyjnie dobre telefony
    - np. k800 z jakiś resztek magazynowych. Wiesz dobrze, że bije na głowę
    większość tanich Nokii. Mimo to, pani Zosia pójdzie i kupi Nokię.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.