    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <23gp4jfdzhql$.htvu3ebrs18s.dlg@40tude.net> <k5boqm$khq$1@dont-email.me>
    <1buh8claftsfu$.1o491gnetdme6$.dlg@40tude.net>
    <k5bvum$v8j$1@dont-email.me>
    <1eypjjx4hkx5r.1sp11f3ec0tvn$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <507bc12c$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k5gpk7$5k8$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <k5gtlm$bgo$1@node1.news.atman.pl> <k5gv3h$v9u$1@dont-email.me>
    <k5gvon$dmo$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Date: Mon, 15 Oct 2012 14:47:09 +0200

    On 2012-10-15 14:21, Pszemol wrote:

    >Powiedz Pszemol szczerze, ile wg Ciebie osob wokol analizuje kwestie
    >wymienione powyzej? Jak to wyglada procentowo w statystykach
    >korzystania z sieci przytoczonych przez Ciebie. Obawiam sie, ze
    >zdecydowana

    Chyba jednak nie tak malo, patrzac na popularnosc roznych pirackich
    e-bookow w sieci, tudziez wyniki finansowe Amazona :-)
    A akcje .. tu sie o duze pieniadze moze rozchodzic.

    Z tym ze to ciagle nie musi byc smartfon - www, rss, ebooki sa tez
    dostepne i na gorsze telefony.
    Z malego ekraniku czyta sie zle .. ale i w iphonie jest maly.
    No i ciagle pozostaje kwestia gdzie to robicie - w pociagu, w
    tramwaju, w metrze ?
    Bo w koncu mozna to tez wygodnie na normalnym komputerze zrobic, czy
    na jakims tablecie.

    A ja usilnie szukam syntezatora mowy - za kierownica czytal nie bede,
    a poza tym trzeba oczy oszczedzac.

    >wiekszosc "konsumuje" bardzo popularna tresc podtykana pod nos przez
    >duze koncerny. Zreszta tak silna integracja systemow (chocby nowego
    >iOS) z np FB nie bierze sie z powietrza.

    Tylko z tego ze uzytkownicy naprawde to lubia i wymagaja ?
    Wartosc rynkowa FB tez sie nie bierze znikad :-)

    >Tak Pszemol, wszystko sie zgadza.

    Tylko ze ja nie jestem uwieziony na 50 minut w pudle, ani nawet na 20
    :-)

    >Zreszta ja bylem poniekad prekursorem - od lat korzystalem z
    >palmtopow jako e-ksiazek. Teraz w zaden sposob juz sie nie wyrozniam.
    >Wiecej zycia jest w stodole pelnej zombie niz w takim wagonie. Ot,
    >cecha XXIw.

    A zycie towarzyskie zamiera, osiem osob w przedziale, wszyscy
    smartfonuja zamiast flirtowac :-)

    J.