  • Data: 2012-10-15 19:33:29
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja widzę inną stronę medalu. Przestrzeń wirtualna pozwala mi na kontakt
    > z ludźmi którzy lubią to co ja lubię i których interesuje to co mnie
    > interesuje
    > mimo iż na ulicy, w biurze, w szkole nigdy bym ich nie spotkał...
    > Właśnie dzięki facebook mam kontakt z ciekawym małżeństwem z Japonii
    > a poznaliśmy się przypadkiem nurkując razem w Indonezji..
    > Każde narzędzie może być złe lub dobre w zależności od tego kto i jak go
    > użyje. To nie narzędzia powinieneś obwiniać tylko ludzi którzy je używają.

    Pszemol, rozumiem Twoje argumenty. Ludzie jednak bardzo czesto maja
    problem z rozsadnym korzystaniem z wszelkiej masci udogodnien.
    Tu masz idealny przyklad:
    http://www.spidersweb.pl/2012/06/niepokojace-oraz-cz
    esciej-uzywamy-smartfonow-podczas-seksu.html

    BTW
    Ile procent postow plus minus piszesz z iP?