  • Data: 2012-10-15 19:04:19
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:507c05cf$0$26686$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chyba jednak nie tak malo, patrzac na popularnosc roznych pirackich
    > e-bookow w sieci, tudziez wyniki finansowe Amazona :-)
    > A akcje .. tu sie o duze pieniadze moze rozchodzic.

    Otóż to.

    > Z tym ze to ciagle nie musi byc smartfon - www, rss, ebooki sa tez
    > dostepne i na gorsze telefony.
    > Z malego ekraniku czyta sie zle .. ale i w iphonie jest maly.

    Zapewniam Cię, że ta różnica 1-1.5 cala daje DRASTYCZNĄ poprawę
    czytelności, zwłaszcza jeśli uwzględnisz niesamowitą rozdzielczość
    tego ekranu i jego jasność+kontrastowość+minimalizację odblasków.
    Po prostu wreszcie ekrany telefonów zaczęły się do tego nadawać.

    > No i ciagle pozostaje kwestia gdzie to robicie - w pociagu, w tramwaju, w
    > metrze ?
    > Bo w koncu mozna to tez wygodnie na normalnym komputerze zrobic, czy na
    > jakims tablecie.

    No ale właśnie aby usiąść przy komputerze to trzeba mieć tą dłuższą
    chwilę dedykowanego czasu, często trzeba być w domu bo laptopy
    mają te parę godzin czasu pracy z baterii i potem klapa a telefon działa
    cały dzień i trochę, bez problemów.
    Często potrzebujesz jakieś 30-40 sekund aby sprawdzić nowe wpisy
    na facebook - i to możesz zrobić jadąc dwa przystanki w tramwaju...
    Tyle czasu Tobie zajmie odpalenie komputera w domu i poczekanie
    na odhibernowanie Windows...

    > A ja usilnie szukam syntezatora mowy - za kierownica czytal nie bede, a
    > poza tym trzeba oczy oszczedzac.

    Ależ mój drogi - szukasz??? A wystarczyło zapytać - jest na iPhone 4 !
    Czyli już znalazłeś :-)) iPhone 4 przeczyta Ci tego pdf'a czy innego
    e-booka!

    > Tylko ze ja nie jestem uwieziony na 50 minut w pudle,
    > ani nawet na 20 :-)

    No to się ciesz - nie wszyscy mają taki luksus...
    Czasem i godzinę niektórzy podróżują do pracy i wtedy nagminnie
    czytają książki, gazety bo czymś trzeba ten niesforny mózg zająć...

    A jak nie jeździsz do pracy to znowu masz trochę wolnego czasu
    który możesz wykorzystać godzinkę np. na rowerze...
    Zamiast jakąś bezmózgową muzykę w uszy z mp3-ki możesz
    sobie wsadzić słuchawki od iPhone i jadąc na rowerze słuchać
    jak Ci iPhone czyta pdf'a z jakąś ciekawą lekturą...

    > A zycie towarzyskie zamiera, osiem osob w przedziale, wszyscy smartfonuja
    > zamiast flirtowac :-)

    Powiem Ci stary, że przypadkowi ludzie są generalnie nudni...
    5-10 minut i kończy się ten tzw. "small talk" i co potem?
    Będziesz chciał oglądać zdjęcia z portfela dziadka siedzącego
    na przeciwko Ciebie który Ci pokaże zdjęcia wszystkich wnuków??
    Naprawdę Cię to interesuje czy tylko udajesz żeby mu przyjemność
    zrobić?