  • Data: 2012-10-15 23:49:56
    Temat: Re: iPhone 5 popularniejszy niż SGSIII?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5hhda$vsv$1@node1.news.atman.pl...
    > Pszemol, rozumiem Twoje argumenty. Ludzie jednak bardzo czesto maja
    > problem z rozsadnym korzystaniem z wszelkiej masci udogodnien.

    No ale co Ciebie ludzie obchodza?

    > Tu masz idealny przyklad:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/06/niepokojace-oraz-cz
    esciej-uzywamy-smartfonow-podczas-seksu.html

    Dla mnie bardziej niepokojace jest ze ktos bada co ludzie robia w czasie
    seksu :-)

    > BTW
    > Ile procent postow plus minus piszesz z iP?

    Nie liczylem - jak chcesz to sam policz - NewsTap na iPhone nie pozwala
    mi wpisac pola "Followup-to: P...@B...com" wiec z iPhone maja
    tylko stary e-mail P...@P...com. Te z komputera maja obydwa.
    Procent bedzie sie zmieniac w zaleznosci od tego ile mam wolnego czasu
    ktory nie poswiecam na ciekawsze zajecia, od tego jaka jest pogoda i czy
    moge czy nie wyjsc na rower, czy siedze w domu itp, itd :-)))

    Generalnie ten czytnik na iPhone dziala wystarczajaco dobrze aby sie
    przesiasc w 100% i do usenetu uzywac wylacznie iPhone.