    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Date: Thu, 6 Oct 2011 00:41:41 +0200

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 16:41:22 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Źle rozumiesz. Nie o "problemy" jakieś chodzi. Po prostu angażuje
    > więcej szarych komórek niż słuchanie. To chyba oczywiste ?

    Prawda. A jak się nie ma ich w nadmiarze, to rzeczywiście trzeba słuchać.

    > Spszemolałeś...
    > - "Nie masz tunera fm."
    > - "Ale po co mi tuner fm?"
    >
    > :-))

    Gorzej ci? Chociaż pytanie jest i tak retoryczne, skoro potrzebujesz
    pisać/dyktować SMSy spod samochodu...

    > Nie porównuj jednego z drugim. Co innego jeśli produkt robi A w reklamie
    > a nie robi A w życiu - tu nie chodzi o "włosy o 33% mocniejsze" tylko o to
    > czy 1 czy 0 - albo czyta smsy podyktowane przed wysłaniem albo nie czyta.

    Reklama jest reklamą. Rządzi się takimi samymi prawami.

    > Masz obsesję. Co kogo obchodzi jak odpowiesz w SMSie na pytanie
    > "spotkamy się na obiad dzisiaj?" słownie "tak, będę u ciebie o 7".

    Jak lubisz o tym informować okoliczny tłum to proszę cię bardzo. Ja wolę
    odpisać. No chyba że to u ciebie forma chwalenia się możliwościami zabawki?

    > Nikt Ci nie każe dyktować w autobusie sms'a treści: "marysiu,
    > zrób przelew jurkowi z mojego konta w mbanku, numer użytkownika
    > 123456, hasło 543232". Czujesz różnicę? To, że producent dał Ci nóż
    > nie znaczy że masz sobie nim od razu podciąć żyły - możesz go użyć
    > do pocięcia szynki do kanapki...

    Brawo, Sherlocku, dlatego nie czuję poza wyjątkowymi sytuacjami potrzeby
    dyktowania czegoś telefonowi.

    > Kwestionujesz - obejrzyj, zauważ na co się powołał, dotrzyj do źródeł,
    > udowodnij ich winę. Bo bez tego bezpodstawnie posądzasz ich o kłamstwo.

    Mam dotrzeć do źródeł rojeń JarKacza? Dziękuję, nie planuję babrania się w
    tym rynsztoku. Rzeczywistość już wiele razy weryfikowała te rojenia
    wystarczająco, bym miał swoje na ten temat zdanie.

    > Robienie zdjęcia to nie tylko fizyka... to również sporo software i UI.

    Tak, wiem, problem z anteną też jest rozwiązywalny dzięki software.

    > Jeśli Ty zauważasz róznicę między aparatem w telefonie a DSLR to o co
    > chodzi?

    No to cofnij się i zobacz o co chodzi.

    > Więc jak jest: nie ma tam słowa o astronomii czy jednak czytać nie umiesz?

    Nie ma słowa o zastosowaniu w astronomi. Tu i teraz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"