  • Data: 2011-10-05 16:49:41
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1gegldnmp8b4.uz7bdbgzuzcc$.dlg@40tude.net...

    > Z autokorektą taką jak u Apple? To nie innowacja, to samobójcza odwaga.

    Siri może Ci przeczytać skomponowany SMS przed wysłaniem.
    Zerknij na wideo reklamy jakie dziś podrzuciłem na grupę, jak
    kobieta niewidoma, czytająca książkę brailem drukowaną
    odpowiada głosem na sms'a i telefon jej odczytuje jej odpowiedź
    dając do potwierdzenia.

    > Patrz wyżej, o szalonej odwadze.

    Poczekajmy na produkt w sklepach - zobaczymy co mówią użytkownicy.
    Trudno oceniać rewelacje tylko po reklamach produktu... Zapowiada
    się nieźle, a co będzie w praktyce - zobaczymy.

    > Dobrze, choć korzystam z tego rzadko.

    To, że korzystasz z tego rzadko to dowód, że nie działa to dobrze.
    Chyba naturalne jest że wybrałbyś sterowanie głosem niż pykanie
    w klawiaturkę ekraniku?

    > A co mnie to obchodzi ile jest firm? Jest Android i jest iOS. Dwa systemy.

    No i fascynujące jest że wciąż użądzeń jednej firmy jest na rynku więcej
    niż cała masa róznych klonów Androida robionych przez 20 różnych firm.

    > Nie z lepszą, tylko z wyższą. Jest tak samo bezużyteczna.

    Wyższa czułość to dla mnie lepsza matryca.
    A że dla Ciebie jest bezużyteczna bo Ty tolerujesz jedynie DSLR
    to już inna rozmowa.

    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx

    > Coś ci się ździebko pomyliło, poza telefonami i aparatami-kompaktami BSI
    > nie ma póki co zastosowania. W astronomii póki co używa się CCD.

    Tak mnie okłamali w wikipedii.

    > Nie, dziubdziuś, CMOS BSI 8 mpix. Taki jak u Apple.

    No to fajnie. Ale po co ten dziubdziuś? Trzymaj poziom...