  • Data: 2011-10-05 17:11:40
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:49:41 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Siri może Ci przeczytać skomponowany SMS przed wysłaniem.

    Dziękuję, ale szkoda czasu, potrafię czytać i zrobię to szybciej niż jakiś
    syntetyk.

    > Zerknij na wideo reklamy jakie dziś podrzuciłem na grupę, jak
    > kobieta niewidoma, czytająca książkę brailem drukowaną
    > odpowiada głosem na sms'a i telefon jej odczytuje jej odpowiedź
    > dając do potwierdzenia.

    Wierzysz reklamie? Pffff...

    > Poczekajmy na produkt w sklepach - zobaczymy co mówią użytkownicy.
    > Trudno oceniać rewelacje tylko po reklamach produktu... Zapowiada
    > się nieźle, a co będzie w praktyce - zobaczymy.

    No patrz, a chwilę temu chciałeś, żebym reklamie jednak uwierzył.

    > To, że korzystasz z tego rzadko to dowód, że nie działa to dobrze.

    Nie, to nie ma z tym nic wspólnego.

    > Chyba naturalne jest że wybrałbyś sterowanie głosem niż pykanie
    > w klawiaturkę ekraniku?

    Mowa była o sterowaniu telefonem, nie o pisaniu. Co do pisania, to jestem
    daleki od chwalenia się okolicznym ludkom co i gdzie wysyłam i dlatego nie
    używam często ani wprowadzania głosowego, ani sterowania.

    > No i fascynujące jest że wciąż użądzeń jednej firmy jest na rynku więcej
    > niż cała masa róznych klonów Androida robionych przez 20 różnych firm.

    Nie jest więcej.

    > Wyższa czułość to dla mnie lepsza matryca.

    Lepsza matryca ma dać lepszy obraz. Wyższa czułość pod kontrolą automatu
    zwykle znakomicie to utrudnia.

    > A że dla Ciebie jest bezużyteczna bo Ty tolerujesz jedynie DSLR
    > to już inna rozmowa.

    Nadinterpretujesz i to głupio.

    >>> http://www.isuppli.com/Home-and-Consumer-Electronics
    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx

    > Tak mnie okłamali w wikipedii.

    W którym miejscu? Tu: http://en.wikipedia.org/wiki/CMOS_sensor czy raczej
    tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Back-illuminated_sensor ?

    Jakoś w żadnym wpisie słowa o astronomii nie ma. Za to tu hest:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Charge-coupled_device

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem