  • Data: 2011-10-05 17:20:46
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:23:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > A w którym TELEFONIE taki aparat już zamontowano?

    A coś pisałem o telefonie? A może wydawało mi się, że napisałem "aparat"?

    > Bo na razie mam wybór pomiędzy aparatem który ustawia
    > się w 1.5 sekundy lub aparatem który ustawia się w 3.5 sekundy.
    > Jak myślisz, który będzie przyjemniejszy w użytku?

    Jeden i drugi jest nieprzyjemny w użyciu.

    > Ale po co dodatkowy guzik?

    Do wygodnego robienia zdjęć.

    > Abyś je potem naciskał przez przypadek trzymając słuchawkę w ręce
    > bo jest tak oblepiona przyciskami ze wszystkich stron że nie da się jej
    > chwycić bez naciskania jakiegoś "superprzydatnego" raz na rok guzika?

    Miałem taki telefon przez dwa lata, jakoś nie miałem z tym problemów. Może
    userzy Apple nie są w stanie ogarnąć więcej niż jednego przycisku
    fizycznego?

    > Nie. Ale te algorytmy czynią że dwa aparaty z takiej samej jakości
    > matrycą i obiektywem różnią się diametralnie w łatwości użycia
    > i jakości produkowanych zdjęć w tych samych warunkach.

    Dobrze, że macherzy z DxO nie wiedzą o tym, pocięliby się żyletami.

    > Dlaczego bez myślenia? Jak robię zdjęcie kogoś w cieniu, to trzeba
    > pomyśleć aby np. dotknąć ekran w miejscu do którego chcesz dobrać
    > naświetlenie czy np. gdy interesujący Cię obiekt fotografowany
    > z bliska nie jest w centrum ekranu trzeba go dotknąć aby tam
    > chwycić fokus i wyostrzyć do miejsca z boku kadru - do tego trzeba
    > ciut pomyśleć bo automat za Ciebie tego nie wymyśli...

    Nawet Siri? To bubel jest w takim razie...

    > No ale jak ktoś tego nie włoży do telefonu to użytkownik już nic
    > zrobić nie będzie mógł, nawet gdy będzie wytężał mózg pół godziny...

    A co tutaj łaskawca wytężył?

    > No własnie.
    > Po co więc robić system który jest gorszy od aktualnego na rynku?

    Bo ludzie lubią mieć wybór.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,