  • Data: 2009-06-12 05:14:31
    Temat: Re: iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > Ale TY sie tego GDZIEŚ dowiedziałeś. To niejest obiekt porządania tej
    > grupy. Może ći sie adwersarze mylą?

    Dowiedzialem sie tutaj

    > nikt nie uzywa IE. MAło kto w każdym razie. opera mini jest free, opera
    > mobie w wersjach beta, i jakieś 50% telefonów ma opere w systemie
    > graits. JEst tez jakaś wersja firefoxa, ale nieuzywam, nie znam Tak wiec
    > mamy dość dużą różnorodność softwarową. a jaktam hardware? który iPnon
    > ma ekran 800x600?

    Opera Mini vs Safarii buhahahah. Widzialem ze bedzie bradzlowac sie
    cyferkami szczegolnie ze krytyczna NIE JEST ROZDZIELCZOSZCZ bo na 3,8
    cala choby bylo 1600x1200 i tak strona jest NIECZYTELNA.

    > nie sprawdzałęm
    > wciskam: M-A-M - po 3 literze mam do wyboru "mama"
    > Jeśli litery pokrywałyby sie z cyframi miałbym nazwisko, albo sekwencje
    > cyfr. Jeśli niema pasującego nazwiska, mam tylko sekwencje cyfr.
    > Tyle ze telefon do mamy mam pod "2" do żony pod "3"... Tak jak w strych
    > siemensach, ericssonach... Teraz by trzeba było postawić teze ze
    > wszystekie telefony do tej pory są mało "telefonowe" i iPhone jest
    > najbardziej telefonowy....

    Coz nie miales normalnego telefonu nie zauwazysz brakow WM to normalne

    > Bzdura, chyba sie zgodzisz...
    > Bzdura. omnia niema rysika, jakies 10% telefonów z WM niema ekranu
    > dotykowego. Da sie wszystko sie da.. pytanie tylko co klient wybierze...

    Tak oczywiscie jak zalety to roznmorodnosc jak wady nei ma wad bo zawsze
    w dyskusji WM ma 800x480 3,8 cala : i 1GHz heheheh hipokryci

    > masz 100% racji. DZiwne tylko ze wszyscy mówią ze to plus iPhona a Ty
    > sie kłócisz ze to plus iPhona.

    Alez ja widze ze zaleta WM jest 320x240 bez dotykowego ekranu.

    > WM-y sie rysuą uginają, mnie to specjalnie nie przeszkadza. NAtomiast
    > bardzo mi odpowieada fakt, ze jadąc na rowerze mogę jedną ręką napisać
    > smsa. Ciekawie jak Ty skorzystasz z multidotyku jedna reką?

    Nie rozsmieszaj mnie, rozumiem ze dotykajac jednym palcem iphone nie dziala

    Zrób troche
    > miejsca dla mniejszości! dla nich też jest Świat. OStatnio motorola
    > zrobiła telefon z wm kurzo/kroplo/wstrząso odporny. Wyśmiewamy ich?
    > nie. ja nie mam zamiaru.

    Alez nei sobie bedzie dalej niedopracowany system WM tylko protestuje
    nazywaniem go swietnym bo to smieszne, ja tylko mowie ze jest do bani
    moge ?

    > dlatego ja jestem przeciwnikiem telefonów które mają TYLKO ekran
    > dotykowy. W słońcu nie widać co sie naciska,

    A do na WM nie przenos beznadziejnych wyswietlaczy, iphona ma
    nalejlepszy wyswietlacz i ja w sloncu widze nie to co Omnia czy
    jakikolwiek HTC

    a kalwiatura zajmuje częśc
    > ekranu

    Oczywiscie a sprzetowa klawiatura nie zajmuje nic.... albo jest zamiast
    wyswietlacza jak w Samsungach i600 i reszcie... albo wazy.

    Rozumiem ze grubosc dla ciebie nie jest wazna i waga tez ?

    (wiem ze są takie które nie zajmują, ale to margines) nawigacje
    > najczęsciej stoją na kokpicie, albo są przyklejane do dolnej częsci
    > szyby. moje telefonowe nawigacje zamocowane są obok lusterka wstecznego
    > - sprawa załatwiona. Po drugie, jak ktoś naprawde jeździ z nawigacją, to
    > raczej jej słucha, a nie patrzy.

    I rondo przejezdza na wprost bo nawigacja nie powiedziala ?

    A jest ? A to cos nowego ...

    > nazwska i imiona alfabetycznie. PRzewijanie za pomocą palca albo
    > suwakiem z boku.

    Suwakiem z boku no wlasnie idelne dla rysika :)

    Tylko widzisz, to już było kiedyś wałkowane. menu
    > start, to takie miejsce w którym coś sie tam robi z windowsem. Sam tak
    > do końca niewiem bo nie używam. Mało kto tam zagląda. albo
    > najpotrzebniejsze progamy są na today-u, albo ludziska instalują jakieś
    > nakładki.

    I o czym to swiadczy o tym iz WM ma UI ze sredniowiecza

    ja niemam zadnej bo programy uruchamiam klawiszami.

    Oczywiscie bo wszystkei WM maja 70 klawiszy

    > ZGADZA SIE!
    > Ale masz wybór!!!!!!!
    > ja postawiłem na klawisze, czytelność, oszczędność prądu. Bo używam tego
    > urządzenia w 80% jak telefonu. przedmiotu niezawodnego, powszedniego.

    WM i niezawodnosc i jeszcze mulaca. Powiedz z reka na sercu ile razy nie
    wykonales polaczeniu mimo zasiegu i nazwy sieci na wyswietlaczu ktore
    robia z ludzi balona ?

    > Wcześniej miałem telefon z 640x480 punktowym ekranem. Dla kogoś kto
    > potrzebuje być z internetem no n stop- dobra sprawa. wada? bateria, brak
    > klawiszy, słaba czytelność ekranu w słońcu...
    > obydwa urządzenia łączy ten sam system. te same programy, sens
    > działania, obsługa... to jest ich mocą a nie słabościa. Jaki by niebył
    > ten soft microsoftu jest standardem, jak wundows na PC którego używasz.

    Nie rozsmieszaj mnie i zajrzyl na udzial rynkowy WM.

    > Iphon jest właśnie uniwersalnym wszystkim i specjalizowanym niczym,nie
    > Wmy...

    > bo?
    > blue screeny wyświetla?

    Bo ma UI ze sredniowiecza, bo ma rysikowe menu, jakis durny Start.
    Duszacy sie RAM od "wielozadaniowosci"

    > ale znow od początku. WMplayera nie używam, niemam żadnego filmu/dwięku
    > który na 100% jest kodowany w H.264 wiec niewiem. Jak narazie wszystko
    > co jestem w stanie odtworzyć na kompie, jestem wstanie odtworzyć na
    > TCPMP. Muzyki czasem słucham, nie zarządzam

    No tak WM jest swietny po zainstlowaniu pierdyliona aplikacji ktory mula
    telefon jak krowe. To wlasnie jest caly WM.

    > daj spokój...

    Tak wiem jak czegos nie ma na wm TO uzytkownicy tego nie potrzebuja.
    Ale MMS sa obowiazkowe nie ? Hipokryzja

    > DLA MNIE.(tzn dla Ciebie) Fajnie i kulturalnie to napisałeś. Ciesze sie
    > ze widać zmianę. o ile wiem, w starych iPhonach bedzie mozna zrobić
    > aktualizacje, odkrywającą wiele funkcji które były albo niewykorzystane,
    > albo zabronione. JEśli, (powtarzam jeśli) tak sie stanie to DLA MNIE
    > jest to takie samo zachowanie, jak zachowywał sie król który na rynku
    > swoim poddanym rzucał garscią monety. Monety zabrane w zbójeckich
    > podatkach..

    Ale hipokryta rozumiem ze to samo powiedziales przy instalacji WM 6.1 na
    5.0 o ile "zaplaciles". Uzywasz Windows 95 bo Vista to takie rzucanie
    monet przez krola Billa. Ajaja

    > Takim królem chce być jeden taki Steve, i muszę przyznać dobrze mu to
    > wychodzi...

    Oczywiscie czy zaplaciles juz za WIndows 6.5 czy krol rzuci wam monety
    jak plebsowi ?

    No takiej hipokryzji to juz dawno nikt nie pisal.